Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä kehuskella sillä, ettei omista televisiota jos katsoo ohjelmat netistä?

Vierailija
05.08.2017 |

Tiedän useammankin jotka leijuvat sillä, etteivät omista tai katso televisiota ja sitten samat ihmiset ovat monta tuntia päivässä naama kiinni tietokoneen/läppärin näytössä :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se on.

Vierailija
2/6 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en mäkään ymmärrä miksi se tietokoneen ruudun tuijottaminen on niin paljon hienompaa kuin tv:n. Aika monet kuitenkin nykyään katsoo Netflixiä ym. nettiohjelmia tv:n ruudulta, kuten minäkin.

Vierailija
4/6 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppärillä voi tehdä kaikkea muutakin, mutta tv on pelkästään ongelmajätettä.

Vierailija
5/6 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä televisiottomuuttani kehumistarkoituksessa mainitse, vaan siksi että siitä johtuen en tiedä mitä sarjoja tv:ssä esitetään tai mikä kausi on menossa, enkä myöskään tiedä mitä mainoksia tällä hetkellä pyörii. En myöskään omista pelikonsolia johtuen siitä ettei televisiota ole, vaan pelaan ainoastaan PC:llä.

Oletko nyt varma että ihmiset oikeasti kehuskelevat, vai tuntuuko sinusta vain siltä sen takia että koet alemmuutta siitä että itse omistat television ja katsot siitä kaikenlaista hömppää tuntikaudet?

Vierailija
6/6 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä televisiottomuuttani kehumistarkoituksessa mainitse, vaan siksi että siitä johtuen en tiedä mitä sarjoja tv:ssä esitetään tai mikä kausi on menossa, enkä myöskään tiedä mitä mainoksia tällä hetkellä pyörii.

Vähän samoilla linjoilla. Katson sarjoja yhtä paljon kuin ennenkin, mutta en niitä mitä suomen kanavat tarjoavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan