vauva jäi ulos
meidän 3v vauva jäi yöksi ulos, kun unohtui koiralenkin jälkeen ja menin itse samantien sänkyyn.
pitäisikö lähteä lääkäriin? löytyi siis etuovelta tuossa pari tuntia sitten ja ulkona on satanut yöllä..
Kommentit (19)
meidän pieni jäi ulos, onko se ikä nyt olennaista tässä???????
helvetinhelvetti kirjoitti:
Kyllä se on, koska 3v ei ole vauva, joten otsikko on joko vahvaa valhetta (ei kai sentään?) tai sitten sinulta unohtui ulos kaksi lasta. Todennäköisesti lehdenjakaja otti sen pienemmän mukaansa, vauvat mahtuvat sujuvasti lehtilaatikkoon. Isompi ei suostunut mukaan, koska ei ollut turvaistuinta. Hänen häpeänsä.
auttakaa kirjoitti:
meidän 3v vauva jäi yöksi ulos, kun unohtui koiralenkin jälkeen ja menin itse samantien sänkyyn.
pitäisikö lähteä lääkäriin? löytyi siis etuovelta tuossa pari tuntia sitten ja ulkona on satanut yöllä..
Mitäs tuosta? Annat vähän tissiä ja otat sitten pullon punkkua ja rauhotut. Meillä on kohta 1v ja melkein joka yö se unohtuu rattaisiin ulos. Ei ole mitään hätää.
helvetinhelvetti kirjoitti:
Onko kolmevuotias erikoislapsi, koska meidän kolmevuotias osaa puhua ja käyttää ovenkahvaa? Eikä matkusta enää vaunuissa.
siis mun vauva voi kuolla hypötermiaan ja te käskette vaan juoda punkkua!! toisaalta ihan hyvä idea.. ;)
otan ensin punkkua ja sitten lähetään ajelemaan lääkäriin
Haista iiiiso vittttu sairas provo.
Kaikki on hyvin, lapsi on puhdistunut yöllä sateessa, seuraavan kerran voit suihkutella sen lokakuussa. Pihat on täynnä kaikenlaista syötävää ja osa lapsista on sellaisessa päiväkodissa, jossa ollaan pelkästään ulkona, joten missä ongelma? Sen verran voisit lasta muistuttaa, että hampaat on jääneet pesemättä, hyihyi.
Olihan täällä sillon se 4vee vauva jonka piti saada sosetta tasalta
aloittaja12244 kirjoitti:
siis mun vauva voi kuolla hypötermiaan ja te käskette vaan juoda punkkua!! toisaalta ihan hyvä idea.. ;)
Sade ei aiheuta hypotermiaa, joten relax. Anna koirille ruokaa, lapsi voi käydä niiden kupista napsimassa herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Haista iiiiso vittttu sairas provo.
Triggeröikö ?
Nyt on muistin menetys edennyt sellaiseen pisteeseen, että jos tilanne ei muutu ap, suo odottaa kunnalliskoti.
aloittaja12244 kirjoitti:
Ei saatana mitään punkkua. Otat kirkasta viinaa. Se ei näy alkometriin puhaltaessa jos syöt valkosipulia. Anna vauvalle myös vähän viinaa ni alkaa veri kiertää.
nyt lapsi on taas hukkunut. ei löydy mistään. kuka sen vei????????
Onneksi koulut alkavat ensi viikolla. Tulee sinullekin muuta tekemistä.
auttakaa nyt joku!! entiedä mitä pitäisi tehdä
ap