Kahvihuoneessa kuultua: "nainen ei voi saada orgasmia takaapäin"
Perusteena oli se, ettei epäsuoraa kontaktia klitorikseen synny. Olin tapani mukaan taka-alalla enkä viitsinyt kertoa, että saan kaikkein helpoiten juuri takaapäin.
Kommentit (16)
Jotkut saavat jopa pelkästään ajattelemalla ja toiset eivät mitenkään. Mitä naisten orgasmeihin tulee, ei kannata yleistää.
Nainen saa kyllä ihan pelkästä penetraatiosta orgasmin kunhan mies on tarpeeksi dominoiva ja alffa.
-alffamies
Ei tietenkään jos osuu väärään reikään. Miehet voivat saada tälläkin tavoin.
Voi saada.. ehkä ne ketkä on toista mieltä ovat niitä, jotka saavat orgasmin ainoastaan klitoriksen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään jos osuu väärään reikään. Miehet voivat saada tälläkin tavoin.
Sori nyt kauheasti, mutta jotkut naiset saavat myös anaaliseksissä orgasmin ilman klitorisstimulaatiota.
Kivat kahvihuonekeskustelut teillä! xD
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa kyllä ihan pelkästä penetraatiosta orgasmin kunhan mies on tarpeeksi dominoiva ja alffa.
-alffamies
Ai terve, säkin oot taas täällä!
t. Alhvamiäs
Joku sekoittanut termit, dogy stail on eri kuin ruskea reikä.
Mä en ole saanut orgasmia takaa päin vaikka hyvältä tuntuu kun mies uppoaa syvälle. Ehkä vielä joskus.
Voi että näiden juttujen kanssa. Naiset on erilaisia. Itse saan orkun ilman minkäänlaista esileikkiä, pelkkä penis vaginassa riittää. Tiedän, olen harvinainen.
Oli asento mikä tahansa, mun pimppi kostuu ja kiihottuu pelkästä peniksestä. Saan sarjaorkkuja erittäin helposti, pitää olla vain se penis, edes seksilelut esim värisevällä dildot ei tunnu yhtä hyviltä. Ne on liian isoja ja kovia mieheni penikseen verrattuna. Aito tavara tuntuu parhaimmalta, oli asento mikä tahansa. Minun lahjakkuus on herkkä orgasmikyky:)
Miksi mun kommentti poistettiin? Kerroin vain, että naisia on erilaisia.
Itse en tarvitse muuta kuin peniksen vaginaan orgasmin saadakseni, edes esileikkiä ei tarvita. Saan ihan missä tahansa asennossa, ja nyt nelikymppisenä olen alkanut saamaan piiitkiä sarjaorgasmeja. Kerroin, että seksilelut esim dildot ovat liian kovia ja isoja, luonnollinen penis tuntuu parhaimmalta.
Ärsyttää se, että ajatellaan kaikkien naisten olevan samanlaisia seksuaalisesti; emme nimittäin ole!
Vierailija kirjoitti:
Perusteena oli se, ettei epäsuoraa kontaktia klitorikseen synny. Olin tapani mukaan taka-alalla enkä viitsinyt kertoa, että saan kaikkein helpoiten juuri takaapäin.
samoin =)
No mutta jatkuuhan se klitoris jonkin verran myös "ihon sisälle" eli se ei ole koko klitoris mikä näkyy ulos päin eli periaatteessa nainen voi saada stimulaatiota klitorikseen välillisesti myös yhdynnästä. Helpoiten just takaa päin, jolloin penis osuu lähelle klitorista. Emättimessä ei siis ole suoraa yhteyttä klitorikseen, mutta nainen voi tuntea emättimen seinämän läpi sen stimulaation. Vähän kuin ulkoisestikin klitorista voi stimuloida myös vaatteiden läpi eli ei tarvita suoraa kosketusta.
Näkyyhän tuo sama ajattelutapa tälläkin palstalla. Jos asia on itsellä niin, sen voi yleistää kaikkiin.
Kyllä saa olen ollut 23v Parisuhteessa emännänkanssa
Hierot edestä g.pistettä ja panet takaa kyllä saa orkun
Jep, omin sormin sen saa hyvin tuossa asennossa.