Autoin äsken naapurin nuoren naisen kotiinsa, kun oli liian kännissä päästäkseen edes taksista ulos - ei ollut kuitenkaan liian kännissä kouriakseen minua ja puhuakseen levottomia
Hemmetti että oli kiusallinen tilanne. Olen itse sinkku ja hän asuu miehensä kanssa, ja olen vielä jonkin verran vanhempi. Meillä ei ole koskaan ollut mitään flirttiä välillämme, ihan vaan moikkaustuttuja ollaan. Paremmin minä sen hänen miehensä tunnen. Toivottavasti ei muista mitään aamulla, jotta voidaan olla ihan normaaleja naapureita jatkossakin. Oli kyllä niin kännissä, että se on varmaan luultavaakin?
Kommentit (7)
Jo tässä vaiheessa kaatokännissä? Hmm, kuulostaa vähintäänkin erikoiselta kerran tuli taksillakin. Tule seuraavan kerran aamuyöstä tekemään tämä aihe, niin näyttää uskottavammalle.
Vierailija kirjoitti:
Jo tässä vaiheessa kaatokännissä? Hmm, kuulostaa vähintäänkin erikoiselta kerran tuli taksillakin. Tule seuraavan kerran aamuyöstä tekemään tämä aihe, niin näyttää uskottavammalle.
*Uskottavammalta. En haluaisi nussia pilkkua, mutta pakotat minut siihen.
Olisit ollut sonni ja astunut pirkon.
M kirjoitti:
Olisit ollut sonni ja astunut pirkon.
Joo, siitä olisi varmasti seurannut pelkkää hyvää.
Ap
Voi Ap. kulta, otitko torkut ja näit ihanaa unta. Ihme juttu, että näissä on aina nuori nainen ja vanhempi mies. Hmmm
Vierailija kirjoitti:
Voi Ap. kulta, otitko torkut ja näit ihanaa unta. Ihme juttu, että näissä on aina nuori nainen ja vanhempi mies. Hmmm
Mikä tuossa oli "ihanaa"? Hmmm (mitä ikinä tämä tarkoittaakaan)
ja sitten heräsit. Sen pituinen se.