Eräälle
Miksi sanot minua kakaranaiseksi? Mitkä ovat syyt siihen?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Ei kun perustele. En suutu.
Olet lapsellinen ja nalkuttava ääliö
Koska en rakastu enää, halua omaa perhettä jne?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sanot minua kakaranaiseksi? Mitkä ovat syyt siihen?
Hei sun nukkumaanmenoaika meni jo.
En suutu jos kerrot rehellisesti. Vaikuttaako tuohon se seikka että en ole rakastunut, en haaveile samoista asioista kuin sinä (isosta perheestä), eikä minulla ole oikeastaan mitään kummempia haaveita tällä hetkellä.
Lapsien hommaaminen on helppo homma miehelle, mutta ei naiselle. Raskausaika saattaa olla alusta loppuun hirveää pahoinvointia ja kipua, synnytyksessä paikat saattaa revetä tai tulla muita pysyviä haittoja, sitten vielä äitiysloma on pois tärkeästä työajasta. Monet työnantajat ei ole kovin mielissään akasta joka on monta kertaa äitiyslomilla. Miehelle ei koidu mitään harmia, sen kun porskuttaa vaan.
Möläytit tuon vihaisena ja harmittaa...? Harmittaa, vaikka se sinusta kuitenkin kuvaa minua hyvin?
Sinusta on tyhmää ja lapsellista että oma äitini soittaa minulle aina silloin tällöin? Joskus kerran viikossa, joskus kerran kahdessa.
Vai oletko siitä jotenkin katkera? Et ole itse edes oman äitisi kanssa väleissä...
Nyt ette kyllä jatka ennen kuin olen saanut popcornit microsta...
A - jos menisit takaisin töihin, voisit tavata uusia ihmisiä, niiden joukossa ehkä tuleva kumppani. <3
Vierailija kirjoitti:
Sinusta on tyhmää ja lapsellista että oma äitini soittaa minulle aina silloin tällöin? Joskus kerran viikossa, joskus kerran kahdessa.
Vai oletko siitä jotenkin katkera? Et ole itse edes oman äitisi kanssa väleissä...
En juuri muiden kanssa soittele sitä paitsi. Mikä siinä on niin kamalaa? Pitäisikö lopettaa?
Ihan tälläinen ketju pitänyt tänne aloittaa.
Vai oletko niin mustasukkainen etten saisi jutella kenenkään muun kanssa?
Vai harmittaako sitten kun en ajattele kaikesta samalla lailla kuin sinä, tunne samalla lailla, toimi samalla lailla jne...?
Ollaan juteltu pitkään ja harmittaa, jos jutusta ei tule mitään?
Äh kun en tiedä onko minulla mitään annettavaa kenellekään. :I
Koska olet sellainen assbitch.
T. Velcromies