Sukulainen viettää kaikkien lastensa synttärit erikseen, kerran kuukaudessa. Huoh.
Hänellä kolme lasta ja kaikki syntyneet peräkkäisinä kuukausina. Jokaiselle lapselle järjestetään omat sukulaissynttärit. Kerran kuukaudessa siellä siis ravataan synttärikahvilla.
Itse yhdistäisin synttärit ja viettäisin kaikki kerralla.
Kommentit (9)
Ei pysty keksimään tähän mitään järkevää vastausta.
No eihän tuo ole vielä edes paha. Jos on läheinen sukulainen, kai sitä nyt voi kerran kuukaudessa käydä moikkaamassa. Samalla tulee varmaan nähtyä muitakin sukulaisia.
Jos sinulla ei ole aikaa tai intoa mennä, älä mene.
No meidän lapset on syntyneet peräkkäisinä kuukausina.Myös minun ja miehen synttärit on peräkkäisinä kuukausina.Sitten tulevatkin äitini ja isänä synttärit peräkanaa,ja sitten kummilapset ( kaikki 5kpl) ovat syntyneet 2kk sisällä.Ja kyllä,käymme joka kekkereissä.
Toisaalta minua harmittaa, kun sukulaisperhe aina yhdistää lastensa synttärit. Olemme yhden lapsen kummeja, mutta perhe ei juuri pidä meihin yhteyttä muutoin kuin näiden kutsujen muodossa. Jotenkin on alkanut ärsyttää, kun niille yhteissynttäreille pitää tietty viesä lahja muillekin lapselle kuin sille kummilapselle. Viimeksikin kummilapsen sisko suuttui, kun sai meiltä pienemmän paketin kuin kummilapsemme. Ja olin vielä "tuhlannut" erään ulkomailta tuodun hienon jutun tämän siskon lahjaksi - kyllä harmitti, päätin seuraavaksi viedä tarroja.
Ja joo, olemme tahattomasti lapsettomia mutta lapsirakkaita, melko hyvissä varoissa olevia ja sosiaalisia ihmisiä. Niinpä kummilapsia alkaa olla jo pesisjoukkueellinen, eikä kaikkia sukulaislapsia vaan voi alkaa lahjoa. Yhteissynttäreillä se vaan on sosiaalinen pakko.
Ei kai sinne ole pakko mennä? Käykää silloin kun teille sopii.
Itse en pidä lasten syntymäpäiviä ollenkaan tärkeinä menoina. Lapsia kiinnostaa vain kaverisynttärit ja lahjat. Aikuisia tapaan mieluummin pienemmällä porukalla, silloin kun molemmat haluavat tavata. Lastenjuhlissa on yleensä tylsää ja väsyttävää, kaikki lähtevät kotiin heti kun kehtaavat.
Lapsille synttärit ovat tärkeitä.
Harmi, että sinä et arvosta heitä riittävästi.
Voithan käydä vain yhden lapsen synttäreillä ja viedä samalla kertaa lahjan kaikille.
Kaikesta jaksatkin rutista. Huoh.