Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isä lähetti mulle haukkumakirjeen

Vierailija
03.08.2017 |

Haukkui, kun en ole töissä, enkä ole valmistunut opinnoissani ym. ym. Lisäksi mun ukon pitäisi hankkia faijan mielestä mulle työ, niiku mikää mies hommais naiselleen työtä. Ja niin kun en ois yrittänyt töitä hakea, viimeset 2 v. Ite faija ei oo ollut päivääkään semmoinen isä kun ois pitänyt, karjunut ja huutanut vain.

Ihminen joka ei ole koskaan elättänyt minua, ja joka petti äitiäni lukuisasti ollessaan naimisissa. koitti vielä äitiltä vinkua rahaa, vaikka äiti yh:na elätti meidät. Jokaista naistansa tämä on pettänyt ja hylännytlopulta. Löytäen uuden. Kohtelee ihmisiä kuin saastaa. Näkee muissa vaan vian, vaikka itse on niiin ilkeä ja itsekäs.

Tää ihminen haukkui jopa mun veljen ex-vaimon pystyyn, ensi tapaamisella. Narsistiko tää on vai mikä persoonallisuushäiriö

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kaikki wt.

Vierailija
2/17 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma moka, mitäs aukaisit kirjeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä vastaavanlainen kirje takaisin ja kerro siinä nämä asiat mitä kirjoitit juuri. Hulluhan se on.

Vierailija
4/17 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi on masentunut?

Kukaan ei ole niin paha miten sinä puhut isästäsi. On minunkin vanhemmat eronneet, mitä niitä pyörittää yhä mielessä? 

Minusta sotakirves pitäisi haudata. Lopettaa vanhojen jauhaminen, ellei niitä käy kunnolla läpi. Terapia auttaa jaksamaan ja keskityt taas nykyhetkeen ja tulevaisuuteen. 

Minulle joskus terapeutti sanoi että pitää muistaa että vanhemmat on myös itse ihmisiä, niitä saattaa kaduttaa jotkut asiat eikä omasta lapsuudestaan hekään ole ehkä saaneet paljon hyvää. Itse peilaan tässä kohdassa minua äitini paikalle ja näkemässä lapseni haukkumassa minua. Sen tein itselleni selväksi että oman traumaattisen lapsuuden jatkuva ajattelu ei edistä tilannetta (jos miettii 20 vuotta samaa, ei homma siis edisty) ja pahimmillaan siirtää oman huonon omille lapsilleen. Myös omat lapset elää sitä omaa lapsuuttaan, josta sitten aikuisena miettii mitä miettii -eli tässä tarkkana, sinun haluamat asiat ei ole relevantti asia omalle vanhemmalle tai lapsellesi. 

Muista myös mahdollisuus että se miten paljon pyörittää vanhoja muistoja, estää uusia syntymästä ja saattaa kasvattaa kärpäsestä härkäsen. 

Vierailija
5/17 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäsi on masentunut?

Kukaan ei ole niin paha miten sinä puhut isästäsi. On minunkin vanhemmat eronneet, mitä niitä pyörittää yhä mielessä? 

Minusta sotakirves pitäisi haudata. Lopettaa vanhojen jauhaminen, ellei niitä käy kunnolla läpi. Terapia auttaa jaksamaan ja keskityt taas nykyhetkeen ja tulevaisuuteen. 

Minulle joskus terapeutti sanoi että pitää muistaa että vanhemmat on myös itse ihmisiä, niitä saattaa kaduttaa jotkut asiat eikä omasta lapsuudestaan hekään ole ehkä saaneet paljon hyvää. Itse peilaan tässä kohdassa minua äitini paikalle ja näkemässä lapseni haukkumassa minua. Sen tein itselleni selväksi että oman traumaattisen lapsuuden jatkuva ajattelu ei edistä tilannetta (jos miettii 20 vuotta samaa, ei homma siis edisty) ja pahimmillaan siirtää oman huonon omille lapsilleen. Myös omat lapset elää sitä omaa lapsuuttaan, josta sitten aikuisena miettii mitä miettii -eli tässä tarkkana, sinun haluamat asiat ei ole relevantti asia omalle vanhemmalle tai lapsellesi. 

Muista myös mahdollisuus että se miten paljon pyörittää vanhoja muistoja, estää uusia syntymästä ja saattaa kasvattaa kärpäsestä härkäsen. 

Ei hyvää päivää. Luepas uudelleen aloitus ja huomaat että teissä on samaa vain eronneet vanhemmat. Älä neuvo aapeta lakaisemaan tuskansa maton alle, kun et mitään ymmärrä.

Vierailija
6/17 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä, että isäsi hakee sinulle työn, koska tehtävä vaikuttaa hänen mielestään helpolta. :)

Pahoittelen saamaasi ikävää kirjettä.

Vierailija
7/17 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte ihania. Nukuin viime yönä 5h, nekin kissan ja äidin vieressä.

Oon kyl aikuinen ja asun yksin, mut onneksi mulla on ihana, ihana äiti ja mies

Ap

Vierailija
8/17 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäsi on masentunut?

Ei hyvää päivää. Luepas uudelleen aloitus ja huomaat että teissä on samaa vain eronneet vanhemmat. Älä neuvo aapeta lakaisemaan tuskansa maton alle, kun et mitään ymmärrä.

Ei, vaan en kirjoita kaikkea tähän. On omassa itsessään valinta miten jatkaa. Pitää ymmärtää vanhemman rajoitteet esim. hänen lapsuus ja häneen kohdistuneet odotukset ja miten hän on saanut tukea. 

Mutta hei; aina sitä voi jatkaa tätä. 

Vierailija
9/17 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskäsi purkaa sinuun omia epäionnistumisiaan ja mokiaan.

Vierailija
10/17 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jutusta julkinen,  ota yhteyttä johonkin iltapäivälehden toimittajaan.

Vierailija
11/17 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälläsi on joku traumaattinen ongelma suhteessa naissukupuoleen. Sinä et voi sitä korjata. Dissaa kirje ja pidä etäisyyttä isääsi. Älä roiku hänessä kiinni, äläkä odota häneltä hyväksyntää. Tämä on hänen ongelmansa, ei sinun.

Vierailija
12/17 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin kirjeen

ap

Vierailija
13/17 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäsi on masentunut?

Ei, vaan en kirjoita kaikkea tähän. On omassa itsessään valinta miten jatkaa. Pitää ymmärtää vanhemman rajoitteet esim. hänen lapsuus ja häneen kohdistuneet odotukset ja miten hän on saanut tukea. 

Mutta hei; aina sitä voi jatkaa tätä. 

Ymmärtäminen ja jatkuvuuden hyväksyminen on kaksi eri asiaa. Vaikka itse ymmärtäisi vanhempansa ongelmat, ei se auta ellei vanhempi ymmärrä olla jatkamatta henkistä ja/tai fyysistä perheväkivaltaa.

Kirjoitit: "Kukaan ei ole niin paha miten sinä puhut isästäsi. On minunkin vanhemmat eronneet, mitä niitä pyörittää yhä mielessä? " Olet väärässä, paljon pahempia isiä on kuin ap:n isä. Narsistinvanhemman lapsena elämä on yhtä helvettiä, kun narsku kostaa ikuisesti. Vaikeneminen vanhemman kaltoinkohtelusta lastaan kohtaan vain tukee väkivaltaa. Onneksi täällä on aiheesta reippaasti avauduttu ja tullaan jatkossakin avautumaan.

Vierailija
14/17 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poltin kirjeen

ap

Otit kirjeestä kuvan älypuhelimella

Vierailija
15/17 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut

Ap

Vierailija
16/17 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
17/17 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas vaivaa nähty, kun oikein kirje kirjoitettu ja lähetetty. Älä ole tästä lähtien missään tekemisissä.