Ei millään pahalla mutta tuo sinun makkaramahasi ei pue sinua
Kommentit (14)
Kiitti kun kerroit totuuden, olin jo itse epäillyt samaa.
🇺🇦🇮🇱
Voi kauhia, eikö joku olekaan kaunis?? Onkohan hänen elämänsä enää elämisen arvoista... :'( kyllä kaikkien pitäisi olla kauniita!! Sen verran pitäisi älytä muita ajatella!!
Marraskuussa minulla ei ole enää tätä mahaa, silloin minulla on vauva. Sinulla taas on edelleen paha olla.
Kiitos että sinäkin huomasit. Ehdin jo tosin tehdä asialle jotakin: lopetin alkoholin juomisen kokonaan, samoin herkkujen syömisen. Paino putosi ilman liikuntaa pari kiloa, nyt on treenillä vastakin hävinnyt. Olin liian lihava - tosin olin silloinkin kaunis.
Mitä tälläisillä trolleilla oikein haetaan?? Ihan selvästi halutaan aiheuttaa pahaa mieltä.......
Vierailija kirjoitti:
Mitä tälläisillä trolleilla oikein haetaan?? Ihan selvästi halutaan aiheuttaa pahaa mieltä.......
Jollekin kauneus on nii maaliman tärkee asia että hää huolehtii muittennii puolesta
En minä noita makkaroita siksi hankkinut, että luulisin niiden kaunistavan minua.
Ei mulla mitään makkaramahaa ole, vain amatööreillä ja ruipeloilla on makkaroita. Mulla on iso, kireä ja pullea TYNNYRIMAHA :D Olen ylpeä siitä, sillä sen kasvattamiseen on mennyt paljon olutta ja rahaa.
t. nainen 40 v
Miksi eilinen kommenttini, jossa totesin ettei mielipide kiinnosta poistettiin?? Nro 4 oli näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla mitään makkaramahaa ole, vain amatööreillä ja ruipeloilla on makkaroita. Mulla on iso, kireä ja pullea TYNNYRIMAHA :D Olen ylpeä siitä, sillä sen kasvattamiseen on mennyt paljon olutta ja rahaa.
t. nainen 40 v
Tälle peukku, asenne kohdallaan.
t. m-53
Miksi tyytyä sixpakkiin kun voi kerralla hommaa koko tynnyrin? 😂😂
Olen kyllä ihan itse päätynyt samaan lopputulokseen, mutta se ei vielä poista mahan olemassaoloa. Olen osannut päätellä myös selkäläskin, kaksoisleuan ja allien olevan enemmän miinusta kuin plussaa.
Just eilen katselin ihaillen naapurin muodokasta rouvaa, kun leikki pihalla lastensa kanssa. Kaunis nainen ja varmasti hyvä äiti, sekä vaimo.
-M34-
Ööö? Jooo. Keskity sinä vain siihen omaan elämääsi. Viisas neuvoni tämä.