Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei millään pahalla mutta tuo sinun makkaramahasi ei pue sinua

Vierailija
01.08.2017 |

Olet liian lihava ollaksesi kaunis.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö? Jooo. Keskity sinä vain siihen omaan elämääsi. Viisas neuvoni tämä.

2/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kun kerroit totuuden, olin jo itse epäillyt samaa.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhia, eikö joku olekaan kaunis?? Onkohan hänen elämänsä enää elämisen arvoista... :'( kyllä kaikkien pitäisi olla kauniita!! Sen verran pitäisi älytä muita ajatella!!

Vierailija
4/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuussa minulla ei ole enää tätä mahaa, silloin minulla on vauva. Sinulla taas on edelleen paha olla.

Vierailija
5/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että sinäkin huomasit. Ehdin jo tosin tehdä asialle jotakin: lopetin alkoholin juomisen kokonaan, samoin herkkujen syömisen. Paino putosi ilman liikuntaa pari kiloa, nyt on treenillä vastakin hävinnyt. Olin liian lihava - tosin olin silloinkin kaunis.

Vierailija
6/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tälläisillä trolleilla oikein haetaan?? Ihan selvästi halutaan aiheuttaa pahaa mieltä.......

Vierailija
7/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tälläisillä trolleilla oikein haetaan?? Ihan selvästi halutaan aiheuttaa pahaa mieltä.......

Jollekin kauneus on nii maaliman tärkee asia että hää huolehtii muittennii puolesta

Vierailija
8/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä noita makkaroita siksi hankkinut, että luulisin niiden kaunistavan minua.

Vierailija
9/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mitään makkaramahaa ole, vain amatööreillä ja ruipeloilla on makkaroita. Mulla on iso, kireä ja pullea TYNNYRIMAHA :D Olen ylpeä siitä, sillä sen kasvattamiseen on mennyt paljon olutta ja rahaa.

t. nainen 40 v

Vierailija
10/14 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eilinen kommenttini, jossa totesin ettei mielipide kiinnosta poistettiin?? Nro 4 oli näköjään. 

Vierailija
11/14 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla mitään makkaramahaa ole, vain amatööreillä ja ruipeloilla on makkaroita. Mulla on iso, kireä ja pullea TYNNYRIMAHA :D Olen ylpeä siitä, sillä sen kasvattamiseen on mennyt paljon olutta ja rahaa.

t. nainen 40 v

Tälle peukku, asenne kohdallaan.

t. m-53

Vierailija
12/14 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyytyä sixpakkiin kun voi kerralla hommaa koko tynnyrin? 😂😂

Vierailija
13/14 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ihan itse päätynyt samaan lopputulokseen, mutta se ei vielä poista mahan olemassaoloa. Olen osannut päätellä myös selkäläskin, kaksoisleuan ja allien olevan enemmän miinusta kuin plussaa. 

Vierailija
14/14 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen katselin ihaillen naapurin muodokasta rouvaa, kun leikki pihalla lastensa kanssa. Kaunis nainen ja varmasti hyvä äiti, sekä vaimo.

-M34-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme