Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa nähtyä: Vanhempi täysin lapsen tossun alla

Vierailija
01.08.2017 |

Siis eikä! Kaupassa näin tänään ehkä n. 25 v äidin ja ehkä 4 v lapsen. Eineshyllyllä. Äiti ehdotti lapselle jotakin ateriaa, mutta lapsi kiukutteli ettei tahdo sitä kyseistä. Äiti ehdotti sitten toista ateriaa mutta lapsi sanoi ettei halua sitä. Äiti kysyi sitten että mitä otetaan? Lapsi valitsi sitten ilmeisesti makaroonilaatikkon. Siis mistä lähtien lapset valitsee mitä syödään? Vanhempi aivan avuton ja lapsen vallan alla.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy vanhempia jotka antavat lasten juosta ylitsensä.

Vierailija
2/13 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis sitten makaroonilaatikon itse, onhan se parempaa kuin ne einesmössöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olot provo. Mikäli et niin selitän tämän asian sinulle. Jos tehdään koko perheelle ruokaa niin vanhemmat päättää. Jos saa valita eineksistä saa valita mitä haluaa. Lapselle on hyvä antaa valita mitä haluaa aina välillä.

Vierailija
4/13 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekis sitten makaroonilaatikon itse, onhan se parempaa kuin ne einesmössöt.

Eineksiä katsos yleensä syödään jos ei ole aikaa tai mahdollisuutta kokata alusta asti....

Vierailija
5/13 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö lasun?

Vierailija
6/13 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko näin tyhmiä ihmisiä? Tarkoitan aloituksen kirjoittajaa.

Vierailija
7/13 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla taida olla mitään omaa elämää, kun muiden elämästä saat kaiken huvin ja mielenkiinnon. Niin, eihän sitä voi kauhalla jne.

Vierailija
8/13 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos oli joku sopimus, että lapsi sai jostain jutusta palkkioksi valita päivän ruuan?

Vierailija
9/13 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri itse kysyin omalta lapselta että minkä einesruuan ottaa lounaaksi.

Otti pinaattikeiton. Itse otin lohikeiton.

Oltiin kaksin kotona enkä jaksanut tehdä ruokaa. Lapsi 7-vuotias.

Kävelikö lapsi nyt ylitseni?

Vierailija
10/13 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos oli joku sopimus, että lapsi sai jostain jutusta palkkioksi valita päivän ruuan?

Näin mäkin luulen, mutta kun tuolla ap:lla ei ole kokemusta oikeasta perhe-elämästä eikä todellisesta elämästä noin muutenkaan, niin siellä se sitten ihmettelee muiden elämää...

Vierailija
11/13 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en ymmärrä sellaista kontrollia, että silloin kun syödään omat henkilökohtaiset einesruuat (nehän on yhden hengen annoksia), niin vanhemman pitää saada päättää lapsenkin ruoka. Että ota nyt tota lohikiusausta vaikka haluaisit makaroonilaatikkoa. Itse otan lemppariani kinkkukiusausta.

Vierailija
12/13 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakaan ne einesruuat ei juurikaan lapsille maistu. On siis hätätilanteessa helpompi antaa sen lapsen ihan itse valita, mutta koska ei osaa lukea joutuu joskus käymään useampia pakkauksia läpi, jotta löytyy se lapselle mieluinen.

Vierailija
13/13 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos se varmasti äiti? Itse näin kerran tuollaisen valintatilanteen, lapsi halusi maksalaatikkoa. Seurassaan ollut nainen sanoi ihmetellen suureen ääneen "täh, maksalaatikkoa, hyiiiii", lapsi vaan hymyillen että joo. Uskoisin että tuo lapsi oli hoidossa jollain tuttavalla tai sukulaisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän