Sokko/tinder -treffit yllätyskäänne
Mulle tapahtui hassusti viikko sitten...
Olen kirjoitellut jonkun aikaa Tinderissä yhden miehen kanssa, hänellä on profiilissaan kuva aurinkolasien kera, eikä muutenkaan kovin tunnistettava sellainen. No meidän piti nähdä yhdessä kahvilassa, johon saapuessani oli kolme miestä kolmessa eri pöydässä ja yksi niistä tosi kivannäköinen, joten luonnollisesti katseeni meni siihen suuntaan ja hän hymyili ja nyökkäsi, että istu vaan tähän. Menin pöytään ja kysyin varmuudeksi, että olethan "Mikael" johon hän vastasi hymyillen, ettei ole, mutta mielellään pitää minulle seuraa kunnes Mikael löytyy.... no jäin sitten hänen kanssaan kahvittelemaan, vaikka olikin ehkä jopa liian komea mun makuun. En ikinä löytänyt Mikaelia vaan nyt me olemme tämän hymymiehen kanssa sopimassa oikeita treffejä!!!!
Kommentit (14)
Olitko enää yhteydessä Mikaelin kanssa tai kuuluiko hänestä enää???
Itseasiassa kirjoittelimme/kirjoittelemme Mikaelin kanssa edelleen. Kerroin hänelle rehellisesti mitä tapahtui ja hänestä se oli jotenkin hauskaa myös vaikka häntä harmittikin toisaalta. Olen alkanut epäilemään, että hän on varattu, koska otti tämän niin rennosti ja kuvakin on epäselvä...
No olipa kivasti tehty sille miehelle jonka kanssa piti olla treffit..
Mies on varmaan kotona kirjoittamassa uutta tarinaa kilttimiehen epäonnistuneista treffeistä :(
Me olemme jo keski-ikäisiä, joten ei kukaan enää niin helposti pahoita mieltään, Mikaelin oli oikein nauranut asialle itsekseen, kun ajattelin minut kysymässä mieheltä, että olenko hän...
Ap
Luulenpa, että tapaamasi mies oli se Mikael. Huijaa vaan, jotta saa jatkaa Mikaelina netissä.
Oliko Mikael kahvilassa, vai tekikö oharit?
Hauska näkökanta tuo edellinen kommentti tämä hymymies nyt vaan sattuu olemaan saksalainen ja hiukan eri alalla kuin Mikael, että aika kaukaa haettu... Mikaelin kanssa ollaan aina kirjoiteltu suomeksi :)
Ap
Mikael oli ollut kahvilassa, mutta oli tullut vähän myöhässä, minä olin selin ovelle ja hiukset kiinni ja miehen kanssa, joten ei ollut tietenkään ajatellut minun olevan se, ketä hän oli tullut tapaamaan. Eli ei siis ollut kumpikaan niistä muista, jotka minä huomasin sisään tullessani.
Vierailija kirjoitti:
Hauska näkökanta tuo edellinen kommentti tämä hymymies nyt vaan sattuu olemaan saksalainen ja hiukan eri alalla kuin Mikael, että aika kaukaa haettu... Mikaelin kanssa ollaan aina kirjoiteltu suomeksi :)
Ap
Ai tuollaisen keksit juttuusi. Mies ymmärsi kun kysyit suomeksi, oletko Mikael..ja olisit kyllä maininnut aloituksessa jos mies olisi englanniksi vastannut. Anyway kiva päiväuni.
Ap[/quote]
Ai tuollaisen keksit juttuusi. Mies ymmärsi kun kysyit suomeksi, oletko Mikael..ja olisit kyllä maininnut aloituksessa jos mies olisi englanniksi vastannut. Anyway kiva päiväuni.[/quote]
Sanoin kyllä, että mies nyökkäsi hymyillen (elekielellä, että istu tähän) enkä ruvennut selittämään erikseen, että millä kielellä hän vastasi, kun kysyin, että onko hän Mikael...hän asuu Suomessa ja ymmärtää vähän suomeakin, mutta loppuajan keskustelimme englanniksi...miten täällä onkin noin maailmaa näkemättömiä ihmisiä, mulle kuuluu arkeenkin työssä monta eri kieltä, niin en edes mieti niitä, joskus näen uniakin eri kielillä...
No tulethan sitten kertomaan miten treffit saksalaisen hymymiehen kanssa meni? On kiva kuulla, että jollekin keski-ikäiselle naiselle vielä tapahtuu jotain yllättävää. Taidat olla kaunotar :)
Kiva, että joku tuntematon iloitsee puolestani.
Mulla on ollut aika raskasta viime aikoina ja tämä juttu oli mulle paljon isompi kuin aluksi ajattelinkaan, vaikka mitään suurempaa ei tapahtuisikaan, niin onpa ainakin piristänyt normielämääni viikon verran.
Ap
Ihan hauska tarina, tosin tänne liian positiivinen, valitettavasti. Itse haluaisin juuri tuollaisia lisää...