Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä surkea hygienia, apua?!

Vierailija
29.07.2017 |

Ollaan tapailtu vuoden verran, ja olen nyt alkanut viettää aikaa tiiviisti miehen kämpällä, jonkinlaista yhteenmuuttoa oltaisiin tekemässä. Hävettää sanoa, mutta olen todella järkyttynyt miehen huonosta henkilökohtaisesta hygiesiasta, enkä yhtään tajua miten en ole huomannut mitään näistä asioista aiemmin. En tiedä, onko jokin muuttunut yhtäkkiä, vai onko "kuherruskuukausi" ohi, vai mitä helkkaria tässä on tapahtunut? Onko mies yhtäkkiä vain rennompi ja käyttäytyy siksi näin?

Hän hengaa kotona lähinnä boksereissa ja t-paidassa, ja vessassa käymisen jälkeen hänellä on poikkeuksetta aina boksereiden etumus pissasta märkä. Ymmärrän, että putkeen voi jäädä pikku tippa joskus, mutta kun miehen etumus näyttää aika siltä, ettei hän ole malttanut odottaa toimituksen loppuun asti, ennen kuin on vetäissyt lerssinsä housujen kätköihin (tähän viittaisi myös se, että vessan istuin on aina vähän märkä, usein myös lattia). Väistämättä bokserit alkavat myös haiskahtaa kevyesti pissalta, joka on rehellisesti vaan kuvottavaa ja tuo lapsen mieleen. Vessassa käymisen jälkeen ei myöskään ikinä pese käsiään. Tiedän tämän, koska hän käy vessassa täysin vapaasti ovi auki toimituksen laadusta huolimatta ja kuulisin kyllä, jos hana valuisi. Kynnenalusensa ovat jatkuvasti likaiset, ja se että kynnet ylipäänsä pääsee kasvamaan niin pitkiksi että niiden aluset voi olla likaiset on ällöttävää. Tämä ei koske vain sormenkynsiä, vaan varpaankyntensä saavat rehottaa myös.

Olen koittanut sanoa näistä jutuista varovasti, mutta nää nyt vaan on vähän noloja keskustelunaiheita. Aina kun mietin, miten ottaisin asian puheeksi, tuntuu kuin olisin opettamassa 8-vuotiaalle kummipojalleni vessaetikettiä. Mitä helkkaria mä teen, rakastan tätä miestä mutta tämä kaikki on rehellisesti tappanut esim. libidoni miestä kohtaan täysin..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkää nyt yhdessä suihkuun, ja peset hänet päästä varpaisiin. siitä se sitten lähtee jos on lähteäkseen.

ihanaa yhteiseloa teille!

Vierailija
2/14 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

menkää nyt yhdessä suihkuun, ja peset hänet päästä varpaisiin. siitä se sitten lähtee jos on lähteäkseen.

ihanaa yhteiseloa teille!

Olen yrittänyt tätä, mutta miehellä on yleensä jotain kesken kun koitan ehdottaa suihkussa käymistä ja sitten suihkussa on kiinnostunut kaikesta muusta kuin peseytymisestä, hommien päätteeksi suihkuttelee kyllä muttei tee mitään esim. noille kynnenalusilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Next

Vierailija
4/14 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi. Sano sille

Vierailija
5/14 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin suoraan, että leikkaa nyt hyvä ihminen kyntesi ja huolehdi hygieniasta, kuten aikuisen ihmisen kuuluu! Ei tuollaista haisupersettä jaksa kuitenkaan kumppanina katsella kauempaansa, joten suhde on tuhoon tuomittu, jos mitään muutosta ei tapahdu. Joko mies kohentaa hygieniaansa, tai sitten sun on alettava välinpitämättömäksi, mitä hänen puhtauteensa tulee, mutta itse en pystyisi, kyllä mua ällöttäisi myös.

Vierailija
6/14 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske sitä leikkaamaan kyntensä, ennen ei ole näpeillä pilluusi asiaa. Ja kysy onko sillä jo noin nuorena jotain eturauhasvaivaa, kun tiputtelua ilmenee.

Vierailija
7/14 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotiaalle ei enää tarvitse opettaa vessaetikettiä.

Vierailija
8/14 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
9/14 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on mieleisin suhku se kultainen.

Vierailija
10/14 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut kehitysvammaisen miehen kanssa, ja jopa hän osasi huolehtia hygieniasta ja esim siivouksesta. Vaikea kuvitella että ihminen joka on kotona kusivana housuissa, välittäisi kodin siisteydestä. Johan tuossa alkaa sohvakin haista. Yäk, en antaisi edes mahdollisuutta.

Vierailija
11/14 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla hienotunteinen? Miksi aikuista miestä pitäisi kohdella kuin parin vuoden ikäistä? Ainakin minä olen sen verran suorapuheinen, että sanoisin suoraan, tai olisin sanonut jo kauan sitten, että jos ei osaa edes alkeellisia käytöstapoja, niin en tule. Että suhde on siinä.

Enpä usko, että tämä miehen tapainen on muutenkaan kovin herrasmies ja kouluja käynyt normaali ihminen, joten suorat sanat ovat ainoa tapa yrittää saada hänet edes jonkunlaiseen ruotuun. Mutta jos sinä hyväksyt mukisematta kaiken, annat hänen tulla itseesi paskaisena ja nukut hänen haisevissa lakanoissaan, niin samaan kastiin kuulut kyllä sinäkin vaikka miten täällä muuta höpisisit. Joten jos meinaat asioiden parantuvan, niin olet aikuinen, sivistynyt ihminen. Et suostu edes ajattelemaan yhteisellä jonkun sian kanssa.

Sinä päätät mitä teet ja mitä hyväksyt.

Vierailija
12/14 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa suhdetta enää n.

Vierailija
13/14 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muutatte yhteen, niin tämä ja nämä tulee olemaan eronne syy.

Aikuisen opettaminen ei onnistu, jos hän itse ei tajua mikä mättää...

Sua alkaa inhottaa kusihousut ja paskasormet...

Vierailija
14/14 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyiii hele!!!!