Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ei ole kiinnostunut lapsista tai avioliitosta, ei ole painetta tyytyä ihan kivaan kumppaniin ja sietää huonoa suhdetta lasten vuoksi

Vierailija
29.07.2017 |

Kun tajusin tämän, aloin suhtautua deittailuun paljon vapautuneemmin. Ei minulla ole mitään pakkoa noudattaa samaa kaavaa kuin muiden ihmisten.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pelkää jääväsi yksin?

Vierailija
2/11 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo huudella tuollaista 20- tai 30-vuotiaana. Vanhana saattaa jo kaduttaa, että tuli sivuutettua mukava tyyppi vähän vääränlaisen nenän takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts! Lapsia nimenomaan täytyy suojella vanhempien huonolta suhteelta.

Vierailija
4/11 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei avioliitto tai lapset tarkoita sitä että pitäisi mennä huonoon suhteeseen tai varsinkaan sellaisessa pysyä, mitä sinä oikein hourit. Naimisiin mennään rakkaudesta ja samoin lapsia tehdään kun halutaan yhteisiä lapsia rakkaan kanssa, jos joku tekee jostain muusta syystä, niin ihan itseään saa syyttää, ei voi syyttää lapsia tai sitä että on avioliitossa, molemmat asiat itse päättänyt tehdä.

Vierailija
5/11 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono suhde? Suhde on sellainen miten sitä itse viitsit hoitaa.

Verraten puutarhaan.

Vierailija
6/11 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono suhde? Suhde on sellainen miten sitä itse viitsit hoitaa.

Verraten puutarhaan.

80% parisuhteen ongelmista johtuu väärästä kumppanivalinnasta. Sen oikeanlaisen tyypin kanssa parisuhde tuntuu helpolta, ja ongelmat ratkeavat, kun niitä tulee kohdalle. Puhun omasta kokemuksestani.

Vierailija
7/11 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö pelkää jääväsi yksin?

Olen nytkin yksin. Mitä pelättävää siinä on? -ap

Vierailija
8/11 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo huudella tuollaista 20- tai 30-vuotiaana. Vanhana saattaa jo kaduttaa, että tuli sivuutettua mukava tyyppi vähän vääränlaisen nenän takia.

Vanhana tuskin kaduttaa, ettei yrittänyt väkisin olla yhdessä itselle sopimattoman tyypin kanssa. -ap

Vierailija
9/11 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varautua siihen, että vapautesi ja itsenäisyytesi pelottaa monet miehet/naiset pois. Ja nekin, jotka etsivät kuumeisesti kumppania lasten hankintaan, saattavat kadehtia ja vieroksua asennettasi parisuhteisiin.

Vierailija
10/11 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varautua siihen, että vapautesi ja itsenäisyytesi pelottaa monet miehet/naiset pois. Ja nekin, jotka etsivät kuumeisesti kumppania lasten hankintaan, saattavat kadehtia ja vieroksua asennettasi parisuhteisiin.

Tutulta kuulostaa. Olen ollut huomaavinani, että jopa monet vapaaehtoisesti lapsettomat haluavat, että heidän kumppaninsa tarvitsee heitä ja on heistä jollakin tavalla riippuvainen. Heitä hämmentää, kun en ole. -ap

Vierailija
11/11 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vielä helpompaa, kun en halua miehiä minkäänlaisiin suhteisiin. Olen tyytyväinen 43-vuotias erakkoluonne, aseksuaali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme