Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tyttöystävä treenaamaan

Vierailija
29.07.2017 |

Miten saisin tyttöystävän innostumaan treenaamaan persettään? Olen yrittänyt näyttää fitnessnaisten kuvia ja kehunut niitä, mutta kumppani vain suuttuu?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkamalla itsekin treenaamaan. Ehdotat esimerkiksi, että alatte molemmat yhdessä urheilemaan terveyden, uusien harrastusten yms. vuoksi.

Vierailija
2/15 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan jo monipuolisesti ja olen hyvässä kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää yhdessä salille niin se onnistuu.

Lopeta fitnes-pimujen kehuminen ja keskity tyttiksen hyviin puoliin, niin pääset tavoiteeseen.

Vierailija
4/15 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla tyttöystävän sellaiseen kuka treenaa.

Ihan idioottikysymys.

Alkaisitko itse pelaamaan ringetteä jos tyttöystävä näyttäis sulle kuvia?

Vierailija
5/15 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi vaihtaa tyttis kuin nykyiset epäterveelliset elämäntavat.

Vierailija
6/15 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtamalla tyttöystävän sellaiseen kuka treenaa.

Ihan idioottikysymys.

Alkaisitko itse pelaamaan ringetteä jos tyttöystävä näyttäis sulle kuvia?

No ei kai sitä nyt niin vaan vaihdeta, varsinkin kun muuten on hyvä kumppani.

Vierailija
7/15 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kuvittelin että treenattujen typyjen näyttäminen olisi tuonut motivaatiota.

Vierailija
8/15 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka urheilenkin todella paljon niin loukkaantuisin verisesti jos minulle alkaisi kumppanini esitellä jonkun fitnessmuijan takalistosta kuvia. Ymmärräthän että naisen pääseminen siihen kuntoon on kokopäivätyötä? Monelle tulee myös kuukautishäiriöitä kun rasvaprosentti putoaa jne.

Tee molemmille palvelus, eroa.

Vierailija
9/15 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat ammattiurheilijan näköisen naisen, niin miksi olet ottanut taviksen tyttöystäväksesi?

Vierailija
10/15 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat ammattiurheilijan näköisen naisen, niin miksi olet ottanut taviksen tyttöystäväksesi?

Koska on muuten täydellinen. Eikä ulkonäkö ole kaikki kaikessa mutta kun kuntosalilla näkee niin paljon hyväperseisiä naisia, niin sitä on alkanut ajattelemaan että olisipa kotonakin tuollainen. Luulisi sitä nyt vähän näkevän vaivaa kumppaninsa eteen.

Niitä vinkkejä on tullut turhan vähän

Vierailija
11/15 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka urheilenkin todella paljon niin loukkaantuisin verisesti jos minulle alkaisi kumppanini esitellä jonkun fitnessmuijan takalistosta kuvia. Ymmärräthän että naisen pääseminen siihen kuntoon on kokopäivätyötä? Monelle tulee myös kuukautishäiriöitä kun rasvaprosentti putoaa jne.

Miksi loukkaantuisit verisesti? Joku on päässyt kovalla työllä tavoitteiseensa. Etkö ennemmin ihailisi

Vierailija
12/15 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska on muuten täydellinen. Eikä ulkonäkö ole kaikki kaikessa mutta kun kuntosalilla näkee niin paljon hyväperseisiä naisia, niin sitä on alkanut ajattelemaan että olisipa kotonakin tuollainen. Luulisi sitä nyt vähän näkevän vaivaa kumppaninsa eteen.

Niitä vinkkejä on tullut turhan vähän

Tuskin siinä sun nykyisessä on juuri mitään eroa salin fitnessperseisiin nähden eli vaihda pois vain.

Vierailija
13/15 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää yhdessä salille niin se onnistuu.

Lopeta fitnes-pimujen kehuminen ja keskity tyttiksen hyviin puoliin, niin pääset tavoiteeseen.

Kaikista säälittävimpiä miesystäviä ovat ne jotka laahustaa kuntosalilla naisensa perässä joka paikkaan kokoa ajan vartioiden ettei vain muut miehet kyttää naistansa.

Vierailija
14/15 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikä ole. Lähes kaikki suomalaiset bodarit ovat samaan aikaan töissä tai opiskelevat

Vierailija
15/15 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja ikää aloittajalla on..? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä