Kertokaa mitä siitä seurasi, kun ihastuitte ystävän tai kaverin mieheen
Minä aloitan. Omalla kohdallani ei mitään, koska huomatessani että tunteita alkaa herätä piilotin ne enkö alkanut märehtiä asiaa mielessäni, lisäksi vältin tapaamasta tyyppiä jos ei ollut pakko. Sama on tapahtunut ennenkin ja toimin silloinkin samalla tavalla ilman mitään ongelmia.
Ihastumisia ainakin itselläni on ollut paljon parisuhteen aikana, mutta ne unohtuvat nopeasti jollei ala ruokkia niitä.
Kommentit (3)
Aloitin suhteen, tulin raskaaksi, erottiin. Kaverin mies ei eronnut, eikä olla missään tekemisissä enää. Elarit maksaa sovinnolla.
Ymmärrettävästi kaverikin on nyt entinen kaveri.
Kaveri (ei siis ystävä) oli uskovainen. Hän muutti toiselle paikkakunnalle ja minä taas asuin samassa talossa tämän poikaystävän kanssa. Aloimme viettää aikaa yhdessä ja nopeasti seksikin tuli kuvioihin. Minä rakastuin. En ole sen jälkeenkään rakastanut ketään kuten tätä poikaa.
Lopulta hän jätti minut. Mutta kaikkien yllätykseksi hän jätti myös tyttöystävänsä. Vuoden kuluttua hän oli jo naimisissa ihan uuden tytön kanssa. Taisi jekuttaa meitä kaikkia.
Ei mitään. Ihastun jatkuvasti, joten se on minulle tuttua. Joihinkin kavereihini olen ollut ihastunut yli vuosikymmenen.