En jaksa mun elämää
Velkaa 3000€ ja tulot 1000€/kk mutta pitäisi säästää 1000€kk. Ruokaan, ja muihin laskuihin menee rahaa. Ei kavereita, ei ketään. Yksin aina, palkka pieni, tuntuu että työskentelen koko ajan tienatakseni tuon 1000€/kk. En jaksa elämääni. Baarinkaan ei voi mennä etsimään seuraa, koska olen niin vitun ruma ettei sellaista löydy paitsi ehkä jostain 30v vanhemmasta ja se ei nyt kiinnosta. En jaksa. En vain jaksa. Kiitos.
Kommentit (4)
Uutta ja vaihtelua kirjoitti:
Miten olisi opiskelu, paremmin palkattu ammatti, uusia ympyröitä, uusia ihmisiä ja uusia harrastuksia?
Pitää säästää rahaa NYT. Ei monen vuoden päästä. Tämä työ on paras, minkä tällä koulutustasolla saan. Kukaan ei tajua. Vihaan tätä kaikkea! ap
Vierailija kirjoitti:
Velkaa 3000€ ja tulot 1000€/kk mutta pitäisi säästää 1000€kk. Ruokaan, ja muihin laskuihin menee rahaa. Ei kavereita, ei ketään. Yksin aina, palkka pieni, tuntuu että työskentelen koko ajan tienatakseni tuon 1000€/kk. En jaksa elämääni. Baarinkaan ei voi mennä etsimään seuraa, koska olen niin vitun ruma ettei sellaista löydy paitsi ehkä jostain 30v vanhemmasta ja se ei nyt kiinnosta. En jaksa. En vain jaksa. Kiitos.
Toivottavasti aloituksesi oli trolli. Tuntuu vaikealta uskoa, että kukaan olisi niin luotaantyöntävä, että ainoa seura olisivat itseä 30 vuotta vanhemmat ihmiset.
Muista, että seuraa voi löytää muualtakin kuin baareista
No kuule, ala harrastamaan liikuntaa. Saat siitä kivasti itsevarmuutta ja liikunnan jälkeen tulee mahtava raukea, harmoninen olo, päässä ajatusvirta hiljenee, ja näkee maailman uudessa valossa, värit kirkkaampina. Liikuntaa harrastessa erittyy samaa hormonia kuin seksin aikana, mutta se on sellaista hienovireisempää, toisaalta pitkäkestoisempaa ainakin näin miehen kokemana. Käväiset ensin lenkillä ja sitten suihkun jälkeen parvekkeelle teen kanssa istumaan ja vain katselemaan ja kuuntelemaan puiden lehtien havinaa jo viilenevässä illassa ja laskevan auringon säteissä. Plussana saat seksikkään vartalon. Vaikka kasvoilta olisitkin persoonallisemman näköinen, niin seksiä tulet kyllä saamaan ikäisiltä miehiltä tai vaikka nuoremmiltakin.
Ja huonomminkin voisi sulla mennä. Olisit voinut syntyä muksi. Olen 30 v. ja vielä neitsyt. Ei ole kavereita mullakaan. Mikäli tuo lohduttaa.
Miten olisi opiskelu, paremmin palkattu ammatti, uusia ympyröitä, uusia ihmisiä ja uusia harrastuksia?