Olen ihastunut mieheen, mies loukkaa minua
Siis täh? Tämmöistä minulle on sattunut viimeksi alakoulussa. Eräs poika ärsyyntyi siitä kun olin ihastunut häneen ja karjui naama punaisena ettei välitä minusta. Nyt, aikuinen mies, ilmoitti ilkein sanoin ihastukseni olevan yksipuolista. Miksi piti ilkeillä? Miksi loukkaantui ihastuksestani?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Siis täh? Tämmöistä minulle on sattunut viimeksi alakoulussa. Eräs poika ärsyyntyi siitä kun olin ihastunut häneen ja karjui naama punaisena ettei välitä minusta. Nyt, aikuinen mies, ilmoitti ilkein sanoin ihastukseni olevan yksipuolista. Miksi piti ilkeillä? Miksi loukkaantui ihastuksestani?
Niinpä, ihmiset ovat todella rikki näinä päivinä. Ihastumista ja rakastumista pidetään jotenkin heikkoutena ja halveksittavana asiana. Jos joku hirveän pelin jälkeen suhteen onnistuu saamaan alulle, näin miehen näkökulmasta se on vain yksi virhe, ja olet täysin arvoton! Yksi virhe pystyy mitätöimään kaiken hyvän ja kunnollisen toisessa ihmisessä. Sitä minun on niin vaikea ymmärtää.
Mies pelkää. Jos hän ei olisi kiinnostunut hän olisi vastannut välinpitämättömästi. Olet selvästi aiheuttanut tunteita. Kysy haluaako hän että poistut hänen elämästään lopullisesti.
Ihmiset pelkäävät suuria tunteita. Kaiken pitää olla merkityksetöntä mahdollisimman kauan.
Miten ilmaisit ihastumisesi? Olitko iilimadon lailla kiinni? Vilkuiletko häntä joka tilaisuuden tullen? Onko kyseessä varattu työkaveri vai etkö ole uskonut, kun hän on yrittänyt sanoa nätisti "ei"?
Vierailija kirjoitti:
Miten ilmaisit ihastumisesi? Olitko iilimadon lailla kiinni? Vilkuiletko häntä joka tilaisuuden tullen? Onko kyseessä varattu työkaveri vai etkö ole uskonut, kun hän on yrittänyt sanoa nätisti "ei"?
Ihan tietoisesti olin rauhallinen enkä pommittanut ahdistavasti. Aluksi sain positiivista vastakaikua. Vapaa mies on, hetero.
Ehkäpä päätti karjaista kerralla kunnolla että varmasti uskon heti.
ap
Pitäisikö tällaisessa tilanteessa suorastaan pyytää anteeksi ihastumistaan? Että aiheutti sillä vaivaa kohteelle.
Joku voi ärtyä koska pitää itseään " laadukkaampana " kuin ihastujaa ja väittää että tämä luulee itsestään liikoja.
Huoh.
Ehkä mies ei vaan ole kiinnostunut ja ajatteli ilmoittaa kantansa ilmiselvästi. Varmasti jää vähemmän roikkujia jos on kunnolla ilkeä ja vielä aggressiivinen.
Tai tilanne on ollu suhteettoman raskas ja raivonpurkaus kertoo asioitten stressaavuudesta. Purkaus voi kertoa myös, että on todella välittänyt toisesta. Ja välittää vieläkin.
Minun ja erään naisen välillä ,oli aitoa välittämistä ja vihaa ja jotain tämän suuntaista tapahtui ja se sattui takuulla molempiin.
miehellä on huono itsetunto. törkeä tyyppi