Eka treffit ja jäi outo kuva miehen alkon käytöstä
Mukava juttuseura oli ja viestejä vaihdeltiin pari viikkoa ennen tapaamista. Viesteissä mies kertoi, että käyttää harvoin ja vähän alkoholia. No, nyt sitten kertoikin ryypänneensä itsensä sammuksiin viikonloppuna ja oli siis juonut viikon ajan joka ilta ainakin jonkin verran.
Minusta tuo on jo aika runsasta käyttöä ja usein. En tapaa toista kertaa.
Kommentit (18)
Miksi pitää vääristellä. Eiköhän se Alkon käyttö sieltä esille tulisi.
Minusta harvoin ja vähän alkon käyttö on jotain tyyliin lasi viiniä ruuan kanssa pari kertaa vuodessa.
Jospa hänen tuttavapiirissään tuo on vielä kohtuukäyttöä? Juokse karkuun ja lujaa. Miksi joku ekoilla tai toisillakaan treffeillä kertoisi edes tuollaisia ryyppyjuttuja?
No eihän tuo nyt paljoa olekkaan jos viikossa on vain kerran sammunut. Älä stressaa pienistä voi olla hyväkin mies. Oleellisempaa on että esim. huumorintajua löytyy.
Minkä pirun alkon? Se on alkoholi, ei alko!
Mieluummin alkoa ei ollenkaan kuin viikon juomista edes vähässä määrin päiväkausia peräkkäin.
Vierailija kirjoitti:
Jospa hänen tuttavapiirissään tuo on vielä kohtuukäyttöä? Juokse karkuun ja lujaa. Miksi joku ekoilla tai toisillakaan treffeillä kertoisi edes tuollaisia ryyppyjuttuja?
Tämä! Eikös ekoilla ja vähän myöhemmilläkin treffeillä puhuta ihan muusta kuin viinanjuonnista. Ihan kuin olisi joku ylpeydenaihe tuo juominen ja sammuminen. Vaikka joisi harvoin itsensä tuollaiseen kuosiin ja sillä ei sinänsä olisi arkielämässä merkitystä, niin en kuitenkaan mainitsisi eka tapaamisella koko asiasta. Ja myöhemmin siihen sävyyn, että nolottaa, kun meni liiallisuuksiin läträtessä, mutta opikseni otin.
Minkälainen mies yleensä viitsii mainita känniövereistään? Saa varmaan käydä monet treffit ellei halua viinaan menevää naista itselleen.291
Otsikossa puhuttiin alkosta ja viestissä alkoholista. Jos se mies sanoi viesteissään että käyttää Alkoa harvoin ja vähän niin voihan se silti kaljaa juoda vaikka joka ilta. Alkosta haetaan vahvemmat aineet ja alko ei ole sama asia kuin alkoholi.
Et ollutkaan hänen mieleensä, ja keksi sanoa noin jos tietää suhtautumisesi alkoholiin?
Älä tuomitse hätiköiden. Et menetä mitään, jos katsot vielä tarkemmin, mikä hän on oikein miehiään - jos kerran synkkasi. Voit löytää helmen...
Itse en ikinä vedä övereitä mutta juon 6-8 annosta olutta joka päivä. Olenko alkoholisti?
Vierailija kirjoitti:
Itse en ikinä vedä övereitä mutta juon 6-8 annosta olutta joka päivä. Olenko alkoholisti?
No mitäpä lottoat?
Minä juon kesälomalla reippaasti, mutta 11kk vuodesta en käytännössä ollenkaan. Eli vuoden aikana varmaan saman verran kuin nämä, jotka juovat viiniä/olutta aterioilla. Onko käyttöni runsasta?
Vierailija kirjoitti:
Olet tavannut Teron? 😂
Samaa ajattelin.
Kyllä mua häiritsee humalahakuinen juominen. Samoin mua häiritsi, kun eräs mies mainitsi netissä ostavansa aina kerralla pussillisen juustohampurilaisia kun ovat niin hyviä. En jäänyt selvittämään, mitä muuta mies mahtaa syödä kuin juustohampurilaisia.
Alkoholin liikakäyttöä. En katoisi tuota edes kerran vuodessa.