Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, kaikki maksa-arvoni ovat koholla vaikka en käytä alkoholia ollenkaan melkein! Missä voi olla vika?

Vierailija
27.07.2017 |

Ylipainoa on joku 20 kg. Voiko se tehdä pelkästään, että kaikki GT:tkin koholla?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö lääkkeitä? Myös luontaistuotteet nostavat maksa-arvoja.

Vierailija
2/48 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Rasvamaksan yleisin aiheuttaja on ylipaino tai lääkkeet.

Harhaa luulla, että olisi holistien ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri nostaa maksa-arvoja.

Vierailija
4/48 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholi ei ole sen pahempi kuin sokeri... että jos syö paljon kotimaisia jalosteita saanee aika runsaasti lisättyä sokeria

Vierailija
5/48 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhanen. Se minulla sekoitti maksa-arvot.

Vierailija
6/48 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sappikivet

Luontaistuotteet

Särkylääkkeet

Vierailija
7/48 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko liikuntaa? Jos et, silläkin on paljon vaikutusta hyvinvointiin, sokeri ja rasva-aineenvaihduntaan jne.

Samoin ylipaino kuormittaa mm. maksaa.

Korkea verensokeri on monella tapaa haitallista.

Syötkö paljon hedelmiä? Niilläkin voi olla yhteyttä rasvamaksaan.

Tsemppiä elämäntapamuutokseen :)

Onnistuminen on mahdollista 😄

Vierailija
8/48 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut elämäni korkeimmat maksa-arvot joskus kun olin tipattomalla ja olin antibiootti ja särkylääkekuureilla ja mässäilin ihan hillittömästi rasvaa ja sokeria.

Vierailija
9/48 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mässäillyt kaikkea. Laihduin jossakin vaiheessa 30 kg pikadieetillä ja kaikki tuli takaisin. Sen jälkeen elimistö meni ihan sekaisin yhdessä kriisin kanssa, joka tuli elämääni ihan puun takaa. Selluliittia on kertynyt hirveästi ja paino ei putoa, vaikka mitä tekis.

Meinaako korkeat maksa-arvot siis rasvamaksaa ja mitä sille voi tehdä? Laskevatko nopeastikin ja jos niin minkälaisella ruokavaliolla? Pelkään, että olen sekoittanut kroppani nopealla jojoilulla?? ap.

Vierailija
10/48 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikeasti kaikki kilpparin vajaa- ja liikatoiminnankin oireet. Arvot silti ihanteelliset. Ei voi käsitä. ap.

Vierailija
11/48 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvamaksa.

Vierailija
12/48 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo mikä juoppo. 

Vierailija
13/48 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut vhh ruokavaliota?

Uskon että siitä voisi olla hyötyä. Ei siis hiilariton vaan vähän hiilareita.

Sopii siis pysyväksi ruokavalioksi oikein koostettuna.

Vierailija
14/48 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskirjastosta:

"Ravinnon laatu vaikuttaa rasvamaksan syntyyn. Etenkin fruktoosin (jota taloussokerissa on puolet) ja muiden nopeiden hiilihydraattien käyttö lisää maksan rasvoittumista. Äskettäin (2012) tehdyssä tutkimuksessa todettiin, että ylipainoisilla henkilöillä sokeripitoisen virvoitusjuoman (kola-juoman) runsas käyttö puolen vuoden ajan lisäsi maksan rasvamäärää."

Vierailija
15/48 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko karppaaja, niillä on kaikki arvot töysin sekaisin, mutta eivät siltikään usko.

Vierailija
16/48 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ihmisen ja eläimen, jolla ALAT nousi samalla kun ilmestyi pahanlaatuinen kasvain.

Vierailija
17/48 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti mammat, USKOKAA NYT JO!

Sokeria ei voi syyttää kaikista maailman sairauksista. Ainoa mitä se todistetusti aiheuttaa on karies.

Vierailija
18/48 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helvetti mammat, USKOKAA NYT JO!

Sokeria ei voi syyttää kaikista maailman sairauksista. Ainoa mitä se todistetusti aiheuttaa on karies.

Väitätkö tosiaan, että ei ole todisteita ja tutkimuksia esim. siitä, että liika sokerin syönti ja limsat rasvoittavat maksan??!? oikeasti? äly hoi

Vierailija
19/48 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoa on joku 20 kg. Voiko se tehdä pelkästään, että kaikki GT:tkin koholla?

Siinäpä se syy, oot liian läfö elikkä potrassa kunnossa.

Vierailija
20/48 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lastensuojelun sossu käski menemään maksakokeisiin exän väitettyä, että juon liikaa. Voiko sossut pakottaa tekemään noin? Menin ja kävin kokeissa silloin, mutta arvot olivat normaalit tottakai. Exä oli puhunut, että käyn jatkuvasti baareissa, kun oli kuullut että kaksi kertaa olin ollut baarissa eromme jälkeen. Oli katkera vaan siitä, että jätin hänet ja syystä että joi itse liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi