Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahanahneet naiset

Jännänainen
27.07.2017 |

Taas on lehtiä myöten ollut puhetta siitä että naisille kelpaa muka vain varakas mies, naiset on rahanahneita onnenonkijoita joita kiinnostaa vaan lompakon paksuus ja miehen asema työelämässä. Sitten on tietenkin se toinen ikuinen valituksen aihe! Naisia kiinnostaa vain luuserijännämiehet, "pahat pojat", ja ne jännämiehet saa kaikki naiset. Että kiltit ja kunnolliset miehet ei pärjää parisuhdemarkkinoilla, vaikka olis kuinka rahaa.

Mun mielestä kyse ei kuitenkaan ole lainkaan siitä, onko mies "jännä" tai "rikas", vaan siitä, että usein nää miehet on hyviä puhumaan. Jännämiehellä on laaja kaveripiiri, hän on pidetty vaikka ehkä vähän törttöilisikin. Myös varakas ja menestynyt mies on usein sosiaalisesti taitava ja älykäs. Hän menestyy koska käyttää tätä taitoa myös työelämässä. Jännämiehestä hän eroaa sillä, että hänellä on elämässä tavoitteita sekä motivaatiota ja resursseja tavoitella niitä.

Sit on nämä vinkujat, joilta puuttuu sosiaalinen äly. Joko ne valittaa että "oon kiltti, hyvätuloinen ja kunnollinen, mutta en silti kelpaa koska en ole jännämies" tai sitten ne valittaa että "en kelpaa koska mulla ei ole rahaa eikä työpaikkaa, naiset vaatii liikaa ja juoksee vaan rahan perässä". EI. Kyse on karismasta ja sosiaalisista taidoista. Rahalla, statuksella ja ulkonäöllä on hyvin vähän merkitystä asiassa. Ne ovat ominaisuuksia joista voidaan tinkiä paljonkin, jos kumppaniehdokas on karismaattinen ja saa naisen tuntemaan olonsa hyväksi seurassaan. Kiusaantunut ilmapiiri, huono itsetunto tai huonot vitsit ja älyttömät letkautukset ensitapaamisella varmistaa sen, ettei toista tule. Joten vinkujat, etsikää sitä syytä käytöksestänne älkääkä ulkoisista asioita.

Amen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi