Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pystyisit kertomaan puhelimestasi ja millä alalla työskentelet?

Vierailija
27.07.2017 |

Tuli mieleen kun kävin treffeillä yhden ensihoitajan kanssa ja hän tiesi lähinnä merkin (iPhone).

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Tiedän puhelimeni merkin, mallin ja oman alani ja ammattinimekkeeni. En kyllä ainakaan ensin mainitusta haluaisi treffeillä keskustella...

Vierailija
2/6 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkki, malli, mitä sillä teen, mihin käytän, jotain toiminnoista. Siinä oikeastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkki ja malli lähinnä. En ole erityisen kiinnostunut puhelimen teknisistä tiedoista enkä käytä sitä paljon mihinkään joten ei kai niitä tarvitsekaan tietää.

Vierailija
4/6 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä se kysymys on?

Vierailija
5/6 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keskustelitte jostain niinkin tyhjänpäiväisestä kuin puhelimesta treffeillä?

Vierailija
6/6 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikein ymmärrä mitä tässä nyt oikein kysytään. Sitäkö, että voidaanko ammatti päätellä puhelimesta? Sen kuvan saan otsikosta mitä yritettäisi hakea, mutta miten se ammatti liittyy enää mitenkään kun kerta selviää, että kyseessä on ensihoitaja ja kuka nyt ei suurinpiirtein tiedä mitä ensihoitaja tekee selittämättä. Vai oliko se kysymys se, että ensihoitajilla on iphone ja se tieto riittää niille ja mikä puhelin on papilla ja mitä se siitä tietää?

Minulla on iphone 7+ rose gold. Muuten hyvä, mutta androidilla olisi parempi. Olen ins.amk. ja työni on istua tietokoneella 3d-maailmassa. Sitäkö sä kysyit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi