Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytääköhän eräs Hesarin kolumnisti koskaan itselleen tyttöystävää

Vierailija
27.07.2017 |

Minä veikkaan että ei, kun valittaa aina kaikesta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hipsterihomo.

Vierailija
2/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolumneissa käsitellyt aiheet ja esille nostetut pointit ovat yleensä ihan hyviä, mutta jatkuva valitus ja yleensä negatiivinen suhtautuminen kaikkeen antaa kuvan ankeasta ja raskaasta persoonasta. Kyseinen kirjoittaja ei ole fyysisesti mitenkään erityisen puoleensavetävä, joten soisi sitten luonteen edes olevan miellyttävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lueskellut hänen kolumnejaan, ja välillä tyyli tosiaan muistuttaa täällä av:llakin möyhääviä lassukoita. Toisinaan juttu on taas ihan järkevää, esim. että älytöntä tehdä jostain juoman tarjoamisesta/tarjoamattomuudesta treffeillä joku periaatteellinen julistus, vaan että homman voi hoitaa herrasmiesmäisesti niin, että ele on osa normaalia kohteliasta vuorovaikutusta eikä kummankaan osapuolen tarvitse vaivaantua.

Vierailija
4/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tekeepi tavallisista asioista liian ison numeron. Kukin taaplatkoon tyylillään ilman tarkkoja sääntöjä.

Vierailija
5/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä veikkaan että ei, kun valittaa aina kaikesta.

Ehkä hän jossakin vaiheessa tajuaa, että suomalaiset naiset eivät ole vaivan arvoisia.

Vierailija
6/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok mies eikä pahannäköinen.

Vierailija
7/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hän on tyypillinen no-life, jolla ei ole muuta tekemistä kuin kiusata muita ihmisiä turhilla jankkauksillaan. Varmaan Juha Kanervalle sukua? 

Vierailija
8/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duuni menee alta jos löytää, pitää olla hyvä mimmi, että on sen arvoinen :O

Vierailija
9/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on takuuvarmasti yksi palstan uleista.

Vierailija
10/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas mammat sekaisin kun kolumnisti vaati naisiakin tekemään jotain treffeillä (kuten nykyään tasa-arvon aikana soisi.)

Kai tajuatte että se kirjoittaa tahallisesti provosoivia kolumneja parisuhde-elämästä, siitä sille maksetaan. Älykäs ja moderni koulutettu mies, joten varmaankin ihan tyytyväinen seurusteluelämäänsä. Ei se välttämättä yksityiselämässään yhtän kärjekäs ole.

Vierailija
11/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan kiinnittänyt huomiota. Jutut on suurimmaksi osaksi negatiivisia. Kyllä negistely on joskus paikallaan ja kaikilla meillä on ankeitakin fiiliksiä. Mutta kun julkiset kolumnit ovat aina jonkin sortin ankeilua, alkaa ennakko-odotukset uusista teksteistä olla luokkaa "mistäköhän se nyt valittaa". Oispa muuten veikeää päätyä tämän kanssa treffeille, jännityksellä odottaisin kolumnia että mitä ikävää kirjoittaja meidän treffien pohjalta on kelaillut! :D

Vierailija
12/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pitänyt tota samaa ulinaa jo viime vuosituhannelta saakka. Oma saavutus sekin, jos ei Helsingissä humanistinies saa löydettyä vaimoa sillä tarjonnalla.

Vierailija
13/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt, että miten hän kehtaa kirjoittaa niitä ulimielipiteitään lehdessä ihan omalla nimellään ja naamallaan. Että eikö se nolota edes vähäsen?

Vierailija
14/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri on takuuvarmasti yksi palstan uleista.

Eipä Kyösti keskimäärin kovin paljoa ulise, ihan mielenkiintoisia pointteja löytyy.

Vierailija
15/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh mä kyllä ymmärsin ihan toisin .Pointti oli miksi nämä viimeiseen asti tasa-arvoiset naiset taantuvat 1800-luvulle kun on kyse treffeistä .Eivät itse missään nimessä tee aloitetta yhtään mistään ,eivät edes niistä treffeistä.

Mä kyllä aikoinani 70-luvulla pokasin kenet halusin, aina ei onnistunut useimmiten kyllä.1 pokan kanssa on oltu naimisissa n.30v.

Vierailija
16/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas mammat sekaisin kun kolumnisti vaati naisiakin tekemään jotain treffeillä (kuten nykyään tasa-arvon aikana soisi.)

Kai tajuatte että se kirjoittaa tahallisesti provosoivia kolumneja parisuhde-elämästä, siitä sille maksetaan. Älykäs ja moderni koulutettu mies, joten varmaankin ihan tyytyväinen seurusteluelämäänsä. Ei se välttämättä yksityiselämässään yhtän kärjekäs ole.

No itse asiassa... muutama kaveri on joutunut kyseisen miehen lähestymisen kohteeksi, ja hyvin negatiivista menoa sekin oli.

Vierailija
17/18 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolummien perusteella en pidättele ainakaan hengitystä. 

Vierailija
18/18 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli se aika typerää yleistystä. Olen nainen, ja olen tehnyt aloitteita paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi