Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ole jännä minkä näköisen lapsen saimme

Vierailija
27.07.2017 |

Mieheni on vaalea, lapsena hän oli hyvin, hyvin vaalea. Minä olin lapsena aivan pellavapäinen, edelleen olen vaaleahiuksinen. Poikamme oli syntyessään aika tumma ihoinen ja hiukset olivat pikimustat (no, tämä ei ole tavatonta, tiedän). Mutta nyt, kun lapsi on jo lähes 3v on todella erikoista miten tumma iho hänellä on ja etenkin ruskettuessaan! Todella tumma pigmentti. Eikö olekin jännä miten jostain kaukaa (hyvinkin kaukaa?) on hypännyt tuo tummuus? Onko muilla samanlaisia kokemuksia lapsen ulkonäöstä? Esikoisemme taas on aivan blondi, kuten mekin lapsena.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, lapsemme tummempi pigmentti hyppäsi naapurin Ranesta. Ehkä teilläkin näin?

Vierailija
2/7 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsella on punainen tukka. Meillä vanhemmilla vaalea ja ruskea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan luonnollista tuollainen. Meillekin syntyi lapsi, jonka iho on kellertävä, hiukset ja silmät ovat tummat. Minulla vielä on ollut aikuisiässä sikotauti ja minua pidettiin hedelmättömänä. Vaimo kävi työmatkallaan Kiinassa jonkun kaukoparantajan luona ja meikäläisen viriliteetti parani heti. Yhden kerran oltiin vaimon kanssa sillai hänen työmatkansa jälkeen ja heti tärppäsi. Sitä edeltävästä kerrasta oli kaksi vuotta. Kaksi ihmettä samalla kertaa. Eli kyllä kaikenlaista voi sattua.

Vierailija
4/7 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, aika jännä, että kahdella ihan vaalealla vanhemnalla on tumma lapsi. Mistähän moinen voisi johtua?

Vai että "sukupolvien" takaa hypännyt tämä ominaisuus? Jep jep...

Se uskoo, ken tahtoo.

Vierailija
5/7 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, lapsemme tummempi pigmentti hyppäsi naapurin Ranesta. Ehkä teilläkin näin?

Vai mittarinlukija tai postimies? Postimieshän soittaa aina kahdesti, vai miten se meni?

Vierailija
6/7 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on perinyt isoisältämme oliivinvärisen ihon joka tuntuu tummenevan pari sävyä heti kun aurinko pilkistää. On niin suvun näköinen ettei ole epäilyksiä alkuperästä mutta ainoa sisarus joka on heti alkukesästä ihan ruskea. Me muut sisarukset ollaan ihan kalvakoita ja kärähdetään auringossa heti.

Vierailija
7/7 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olt pettänyt miestäsi ja tullut raskaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan