Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksä. Kerroin jo aiemmin. Kerron uudestaan

27.07.2017 |

Tämä on yksi monista eksistä. Tapasin hänet ensimmäistä kertaa ollessani noin 13-vuotias. Se miten tapasimme, jääköön hämärän peittoon. Toisen henkilön kautta kuitenkin.
Heidän erottua meille tuli juttua muutama vuosi myöhemmin. Aloimme seurustelemaan. Sain tietää hänen olleen ihastunut minuun jo silloin kun ekaa kertaa tapasimme. (Ikäeroa ei ole huomattavan paljon.)
Tapahtui kaikkea. Eksä jätti. Hänellä oli nopeasti uusi. Hän sai myös vahinkolapsen.

Vuosikaudet vierivät.

Tuntui ikuisuudelta.

Yhtäkkiä eksä otti yhteyttä. Juttelimme halki kaikki vanhat asiat ja teimme sovinnon. Hetken aikaa kaikki meni OK.

Kunnes sitten eksästä tuli "kusipää". Tai niin luulin. Välimme viilenivät nopeasti ja jatkoin elämääni kysymysmerkkinä. Mitä oikein tapahtui ja miksi? Itkin, oli petetty olo.

Ja sitten se tapahtui taas. Eksä ilmestyi taas elämääni. Tällä kertaa sain selityksen viimekertaiselle ilkeälle katoamiselle: hänelle alkoi kehittymään tunteita minua kohtaan taas. Olin hämilläni.

Olen miettinyt asiaa paljon. Harmittaa, etten ehkä pysty enää siihen. Asiat ovat muuttuneet, samoin miesmakuni. Samaan aikaan mietin, että tätä on jatkunut nyt yli 10 vuotta kokonaisuudessaan. Yhä edelleen eksä välittää. Se tuntuu maagiselta.

Samaan aikaan ymmärrän, että kuka tahansa voi miettiä mitä tahansa eikä minulla ole siitämitään pienintäkään hajua. Tälläkin hetkellä joku voi ajatella minua lämpimästi ja ikävöidäkin jopa.

Silti. Yli 10 vuotta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*siitä pienintäkään

2/3 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on jo toinen vahinkolapsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen antanut anteeksi menneet. Eksä oli silloin nuori aikuinen, nykyään aikuinen mies. En vain usko voivani enää seurustella, mikä on harmi, koska tämä kaikki on niin erikoista. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan