Poikaystäväni vihaa parasta ystävääni
Poikaystäväni mielestä paras ystäväni on 'feikki'. Tämä ystävä on melko uusi mutta meistä tuli nopeasti läheisiä. Yleensä luotan poikaystäväni arvostelukykyyn ja pelkäänkin nyt että uusi ystäväni osottautuu selkään puukottajaksi. Meillä on ystäväni kanssa aina hauskaa ja voimme puhua kaikesta. Mitä teen? Olisi kiva viettää aikaa myös porukassa jolloin miehenikin olisi paikalla mutta hän ei voi sietää ystävääni. Pitääkö minun luottaa poikaystäväni perstuntumaan?
Kommentit (7)
Pyydä poikakaveriltasi parempia perusteluja.
Feikkiydestähän ei voi tietää, jos ei tunne henkilöä. Mistä poikaystäväsi voi tietää, että ystäväsi on feikki eli teeksentelijä, jos hän ei tiedä, millainen hän on sitten oikeasti. Sanoit, että ystävyytenne on tuore. Kuulostaa siltä, että poikaystäväsi on ennakkoluuloinen. Vai onko ystäväsi jo kärähtänyt teeskentelystä?
Minkä ikäisiä olette? Miten poikaystävän ja kaverisi tapaaminen meni ja mitä kaverisi poikaystävästäsi ajattelee? Ovatko he tunteneet aikaisemmin? Miten poikaystäväsi suhtautuu muihin kavereihisi, historiaasi ja tekemisiisi, onko mustis niistä? Entä minkälainen kaverisi on muiden lähellä, onko hänellä muita ystäviä kuin sinä?
Mulle kävi niin että ystäväni ei tykännyt poikaystävästäni, lopulta välit meni ystävään ja osoittautui muutakin kautta että ei ollutkaan niin hyvä ystävä kuin luulin. Mieheni kanssa olen yhdessä edelleen, 15 vuotta myöhemmin. Erottuani ystävästä poikaystäväni sanoi ettei itsekään hirveästi pitänyt ystävästäni mutta ei ollut halunnut sanoa mitään koska oli ystäväni.
Tästä ehkä vetäisin pari johtopäätöstä. Ainakin uuden poikaystävän käytöstavoista kertoo hieman outoa, että alkaa arvostelemaan sulle sun ystävää. Asiat voi esittää hieman kauniimmin jos epäilee toisen motiiveja tai "feikkiyttä". Toisaalta taas uusi ystävä voi myös olla feikki ja et vaan oo vielä huomannut sitä. Sun pitää vaan itse miettiä miten päin tilanne on. Btw normaalia olisi se, että kaikki koittavat tulla toimeen keskenään, koska välittävät SUSTA. Mieti onko ne kummatkaan sellaisia ihmisiä.
Minäkään en ole tykännyt tyttöystäväni kaverista sen jälkeen kun hän teki ikävän tempun tyttöystävälleni. Tyttöystäväni sen sijaan pitää kaveristaan ja haukkuu minua siitä, että en pidä hänen kaveristaan.
Jos joku on osoittanut täydellistä piittaamattomuutta kohtaani edes kerran, niin en voi enää luottaa tuollaiseen ihmiseen. En välitä pitää kaverina ihmisiä, joihin en voi luottaa.
Jätä molemmat. Perseestä on kumpikin.