Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fourfinance (huijausyritys)

Vierailija
24.07.2017 |

Hei, auttakaa mua pliis!! Olin tehny ton vippijutun ja mulle oli tullu ne rahat ja mun pitäis palauttaa noi rahat 14 vrk mennessä. seuraavana päivänä huomasin siitä ku tein sen vippihakemuksen huomasin et toi koko juttu on kusetusta enkä haluu maksaa mitään laskua. Kertokaa mitä teen? miten palautan ne rahat en haluu sekaantuu mihinkää? Tiiän ois pitäny kattoo etukätee ennenku meen tekee mitään. Mut tarviin apuu kertokaa mitä mä voin tehä oon paniikkssa 🙆🏻🙆🏻😱

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mikä on kusetusta? Oot ottanut pikavipin, saanut rahat ja nyt se laina on maksettava takaisin.

Vierailija
2/6 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katso sieltä sivulta mistä vipin otit että miten rahojen palautus tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis mikä on kusetusta? Oot ottanut pikavipin, saanut rahat ja nyt se laina on maksettava takaisin.

Nii siis luin netistä et toi koko pikavippi systeemi on kusetusta ja otin tietyn summan rahaa lainaa. Mulle tuli sähköpostiin viesti tolta fourfinancelta. Pitääks ton summan maksaa niinku erissä ku en oikee oo ennen ottanu pikavippejä nii en käytännössä tiiä miten toi menee? lainasin vähän rahaa kuitenki ja nyt mun piti maksaa tän viikon lopussa 6euroo vaik lainasin 20 euroo?

Vierailija
4/6 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoimmalla pääset kun maksat sen 20e nyt pois ja älä koskaan jatkossa klikkaile yhtäkään linkkiä joita sulle lähettelevät s-postiin/puhelimeen.

Vierailija
5/6 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii siis luin netistä et toi koko pikavippi systeemi on kusetusta ja otin tietyn summan rahaa lainaa. Mulle tuli sähköpostiin viesti tolta fourfinancelta. Pitääks ton summan maksaa niinku erissä ku en oikee oo ennen ottanu pikavippejä nii en käytännössä tiiä miten toi menee? lainasin vähän rahaa kuitenki ja nyt mun piti maksaa tän viikon lopussa 6euroo vaik lainasin 20 euroo?

Mä otin tuolta kerran pikavipin, ekana tuli just joku pienempi summa laskua joka oli jotain käsittelykuluja tai vastaavaa ja sitten vähän myöhemmin tuli toinen lasku joka oli sen vipin summa.

Vierailija
6/6 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittävä todellinen vuosikorko... 6€ korkoa14 päivän 20 € luotosta? Eihän toi ole kuin 782,14%.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi