Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensirakkaus ja yhteenpaluu

24.07.2017 |

Ensirakkauteni jätti minut pari kuukautta sitten syystä ettei ollu valmis seurustelemaan. 3v ehdittiin seurustella ja jopa kerran erotakkin pariksi kuukaudeksi. Ensimmäinen ero tapahtui ensimmäisen vuoden aikana ja osittain samoista syistä, ei ollut valmis seurustelemaan, ei tiennyt mitä elämältään halusi jne mutta tulikin katuman päälle ja pyysi minua takaisin. Nyt kuitenkin pari kk sitten jätti minut uudestaan juurikin siksi että on vasta 22v ja seurustellut minun kanssani 19 vuotiaasta asti eikä siis ole oikein sitä villiä ja vapaata nuoruuttaan saanut elää. Tässä olen nyt nämä viimeiset 2kk vellonut surussa ja kaipuussa ja kysyn siis teiltä: onko täällä ketään kuka olisi tullut jätetyksi nuorena mutta palannut sitten takaisin yhteen vanhempana? Mietin siis onko peli täysin menetetty vai vieläkö toivoa on?

En siis aijo jäädä epätoivoisesti roikkumaan ja odottamaan miestä takaisin mutta haluan tietää että onko ihan mahdoton ajatus tuo yhteenpaluu vuosien päästä vai ei. Nyt niitä kokemuksia. Tietenkin ne ylipääsemistarinatkin ovat tervetulleita. Ne kuinka jätetyksi tulleet ovat päässeet toivottoman näköisestä tilanteesta yli.

Kommentit (1)

1/1 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin vanhempien ja viisaampien kommentit tervetulleita. Omat kaveritkin kun ovat vasta 20-23v niin eipä heistä oikein ole juttukaveriksi kun kukaan ei ole kokenut vielä jätetyksi tulemista tai välttämättä edes parisuhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi