Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka rakkaudenhuumasi haihtui?

vaaleanpunaiset linssit katosivat
24.07.2017 |

Mistä huomasit, että rakkaudenhuuma on päättynyt? Miten huomasit,että irtauduitte? Mikä aiemmin viehättävä tai vähäpätöisesti negatiivinen piirre toisessa sai sinut surulliseksi ja yksinäiseksi? Oliko se yhteen muuttamisen aikana? Raskausaikana? Vauvan synnyttyä?

Mikä viehättävä tai vähäpätöisesti negatiivinen piirre siinä toisessa nousikin yllättäen ongelmalliseksi?
Esim. Avuliaisuus muuttui päsmäröinniksi, boheemius laiskuudeksi, harkitsevuus saamattomuudeksi, tarkkuus niuhotukseksi?

Muistan itse huolehtivaisen poikaystävän,joka alkoi hoitaa minua heti yhdestä aivastuksestani. Toi lääkkeitä, painosti lepäämään,hyöri hääri..kohteli kuin lasta - ja paljastui,että yritti pitää minua muutenkin otteessaan huolehtimisella ja "ystävällisellä" kontrolloinnilla. Tuli tunne,että hän myhäili itsekseen,kun näki minun olevan heikoilla esim.sairaana.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei mies saanutkaan juomistaan kuriin.

Vierailija
2/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan käynyt tuollaista. Kaikissa suhteissani rakkaus on vain syventynyt vuosien myötä. Minä olen aina ollut se jätetyksi tullut.

t. mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mieheni osoitti aikovansa harrastaa seksiä kanssani ilman, että oli osoittanut vielä mitään lupauksia sitoutumiseen (parisuhde pitkällä, vakaalla pohjalla jne.)

Vierailija
4/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys. Luulin luonteenlujuudeksi.

Kun hän jotain päätti siitä ei keskusteltu,vaan tehtiin kuten hän halusi. Esim. Jos hän sanoi:"Lähdetään lomalla 'Kiinaan' ja minä vastasin,että minä haluaisin mieluummin 'Japaniin', hän ilmoitti seuraavana päivänä:"No nyt ne liput 'Kiinaan' on sitten hommattu."

Jos mentiin syömään, hän ojensi minulle ruokalistan ja ehdotti,että otettaisiin pizza puoliksi ja vaikka olisin halunnut muuta mutta suostuin ja sanoin,että no okei,mutta joku muu kuin se jossa on katkarapuja, hän tilasi juuri sen pizzan, ja väitti,ettei kuullut, mitä sanoin. Oli vielä niin itsekeskeinen,että luuli minun uskovan.

Selityksinä kuulin aina samaa: ei ollut kuullut mitä sanoin, oli kuullut väärin tai muisti selvästi minun sanoneen toisin. Ja totta - itsekeskeinen ihminen kuulee vain oman haluamansa totuuden toisen sanoista.

Vierailija
5/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma ettet 5 heti alussa jo loukkaantunut, kun sinun ylitsesi jyrätään, vaan olit, että ah, ihanaa.

Vierailija
6/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehen ensimmäistä kertaa humalassa. Ihanasta ja huomioonottavasta ihmisestä tuli hetkessä katkera, itsesäälissä rypevä ja ilkeä k*sipää. Tajusin, että olin ihastunut vain siihen mitä hän esitti olevansa, enkä siihen mitä hän oikeasti oli. Myöhemmin selvisi pahempaa, kun suhde oli jo ohi.

Vierailija
7/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan käynyt tuollaista. Kaikissa suhteissani rakkaus on vain syventynyt vuosien myötä. Minä olen aina ollut se jätetyksi tullut.

t. mies

Jätetyksi tuleminen tekee fyysisesti kipeää! Kerrottiinko edes, miksi? Voimia sulle!

t. nainen

Vierailija
8/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastus paljastui narsistikseksi psykostalkkaajaksi josta kesti vuosia päästä irti.

Vierailija
9/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen saa nujerrettua. Alkoholin suurkulutus, pettäminen ja lyöminen ja nyt ainakin lopettavat lämpöiset tunteet aika nopeasti.

Vierailija
10/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma ettet 5 heti alussa jo loukkaantunut, kun sinun ylitsesi jyrätään, vaan olit, että ah, ihanaa.

No se on se mielen sairaus: rakkauskooma. Kas kun sitä on sokee ja hullu. Olen parantunut. Uskon saaneeni täyden immuniteetin. Toivottavasti ja valitettavasti,heh.

Vierailija
11/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Jätetyksi tuleminen tekee fyysisesti kipeää! Kerrottiinko edes, miksi? Voimia sulle!

t. nainen

En paljon anna ihmisten selityksille arvoa. Useimmat ymmärtävät omaa toimintaansa oikein vasta vuosien päästä, jos silloinkaan.

Vierailija
12/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiriintynyt "rakkaus" vie kiinalaisklanilasta huutavaa naikkosta vieläkin, koska miesasiakasta tämä ei tajua jättää rauhaan ennenkuin naikkonen särkyy taas uudelleen.

jo se nupin tyhjyys naikkosessa kertoo sen miksi sellaisesta ei kiinnostu; kasvot yrittää epätoivoisesti pitää kun hankkii edelleen ongelmia itselleen. Tyhmä on aina tyhmä.

0 ms tapailuja tms. mutta taukki anikkonen yrittää kumminkin ... jättää. latvalaho on edennyt todella pitkälle jalkoihinkin niilla luilla ja nahalla.

se on vähän kuin rotta olisi lähtenyt korttelinkolosta ulos ja eksynyt tielle. kissat metsästää.

Vierailija
13/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se yhteenmuuttaminen auttaa huuman katoamisessa.

Eksässä arvostin selkärankaa, pidetään sovitusta kiinni. Se osoittautui joustamattomuudeksi, ei kyetä muuttamaan sovittuja.

Nyksässä arvostin rauhallisuutta. Se on osoittautunut laiskuudeksi.

Vierailija
14/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa suhteissa kävi niin, että tajusin etten tainnut olla oikeasti rakastunut vaan huumaantunut siitä kun joku tykkää minusta. Tosin toisella kerralla henkilö oli jo sentään oikeaa sukupuolta, ehkä tulee vielä se kolmas jossa natsaa jo moni muukin asia :)

Vierailija
15/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät naurut taukki-naikkosesta (lievä ilmaisu) kirjoitti:

häiriintynyt "rakkaus" vie kiinalaisklanilasta huutavaa naikkosta vieläkin, koska miesasiakasta tämä ei tajua jättää rauhaan ennenkuin naikkonen särkyy taas uudelleen.

jo se nupin tyhjyys naikkosessa kertoo sen miksi sellaisesta ei kiinnostu; kasvot yrittää epätoivoisesti pitää kun hankkii edelleen ongelmia itselleen. Tyhmä on aina tyhmä.

0 ms tapailuja tms. mutta taukki anikkonen yrittää kumminkin ... jättää. latvalaho on edennyt todella pitkälle jalkoihinkin niilla luilla ja nahalla.

se on vähän kuin rotta olisi lähtenyt korttelinkolosta ulos ja eksynyt tielle. kissat metsästää.

...Ja sama suomeksi...?

Vierailija
16/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli ensimmäistä kertaa minun luokseni yökylään vajaan pullollisen Kossua juoneena ja näytti matkalla luokseni keskaria ohitettavalle autoilijalle. Siihen asti oli ollut nousujohteista, mutta siitä alkoi vuosia jatkunut suurten toiveiden ja harhakuvitelmien alamäki. Väistämätön loppu tuli liian monen vittu-sanan jälkeen. Sen jälkeen en ole kuullut ko. sanaa kuin satunnaisesti jostain kauempaa.