Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko tavannut narsistin? Juoksenko?

Vierailija
24.07.2017 |

Olen tavannut todella kiinnostavan ihmisen, todella karismaattisen, kemia välillämme on uskomatonta.

Olemme käyneet nyt kolme kertaa treffeillä ja intuitioni käskee ottamaan jalat alle, vaikka en haluaisi. Olen todella koukussa ja ihastunut.

Ensimmäisenä hälytyskellot soivat kun tajusin, että hän puhuu _jatkuvasti_ itsestään. Puhuu hirveästi ja vain omista asioista. Hän ei ole niinkään kiinnostunut minusta. Kehuu tietysti mutta siihen se jääkin. Siltikään en tiedä hänestä mitään syvällistä, en perheestä tai muusta.

Hän myös uskoo tulevansa kuuluisaksi ja siitäkin selitti ties kuinka paljon. Koska se on hyvin todennäköistä että hänen musiikkinsa nousee julkisuuteen. Hän tuntee joitakin "julkkiksia". Itse en välitä tuollaisista asioista vähääkään.

Sanoi myös haluavansa juristiksi ja opiskelemaan yliopistoon, koska se on "yliopisto" :D

Myös se huolestutti, kuinka hän kiinnitti huomionsa toisiin ihmisiin ja hän pari kertaa sanoi: Näitkö miten nuo katsovat meitä? Viitaten siihen, että olen kaunis ja hänkin näyttävä ihminen.

Hän vaikuttaa itseriittoiselta ihmiseltä, tietää varmaan vaikutuksensa minuun ja muihin.

Kuulostaako pahalta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt välttämättä mikään narsisti, mutta kuten itsekin sanoit itseriittoinen. Kuulostaa myös suht naivilta ja pinnalliselta. Itse en olisi kiinnostunut.

Vierailija
2/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, jos mies on 15-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko tulevaisuudessa seurustella ihmisen kanssa, jolle sinun kuulumiset ovat yks hailee? Jaksatko nuoleskella ja ihailla hänen saavutuksiaan/pumpuli-ideoitaan päivästä toiseen?

Jälkimmäistä hän nimittäin näyttää janoavan.

Vierailija
4/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intuitiota kannattaa kuunnella.

Vierailija
5/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kysy juoksenko vaan kysy kuinka kovaa.

Vierailija
6/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän vakka kantensa valitse.

Vierailija
7/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten sekoita seksuaalista epävarmuutta intohimoon. Siis jos jatkat, huomaat pian että hän tapailee sinua vain kun hänelle sopii, ja jos sinulle ei sovi, niin voi kuule kun se olis niin just sillon halunnut tavata. Lue narsismista. Muusikkonarsisteissa on muuten hassuja, vaikka ne osais teknisesti soittaa, kukaan ei haluu niitä bändiinsä. Hänelle kelpaa vaan soolous, ei kestä rivijäsenenä.

Voithan sanoa sille vasta-argumentteja, ettet usko muiden ihailevan häntä koko aikaa, useimmiten ihmisillä on tarpeeksi tekemistä omissa asioissaan. Nuo ei ole mitenkään kehityskelpoisia, mutta jos aikaasi tuhlaat niin älä tue sen huonoja puolia.

Narsistimies saattaa vainota vielä vuosia jälkeenpäin, esim ottaa selvää ja ilmoittaa sinulle tietävänsä missä asut, vaikka tapaamisista olisi jo vuosia.

Vierailija
8/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis mulle kyllä turnoff tollanen itseriittoisuus.

Sinulle ilmeisesti ei, mutta kyllä tuo vaikuttaa siltä että tulee ongelmia jatkossa. Voithan sä vähän aikaa pitää hauskaa, kunhan lähdet heti kun alkaa riittää.

Vierailija
9/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos menettäisit ulkonäkösi, sairastuisit vakavasti tai joutuisit työttömäksi? Olisiko kyseinen henkilö ylpeä sinusta ja tukenasi silloin, kun olet hauras ja tarvitset kannattelua?

Haluatko hänestä jotakin pitkäaikaisempaa?

Vierailija
10/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei narsisti, mutta hieman itsekeskeinen ja pinnallinen, kuten täällä on sanottu. 

Vierailija
11/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäisiä olette?

Vierailija
12/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt hyvältä kuulosta.

Vierailija
13/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä ihmeessä teillä on 'kolahtanut' ja tunnet, että tämä on se oikea. Tyyppihän kuulostaa aivan idiootilta ja itsekeskeiseltä. Jos et mitään vakavampaa halua niin pidä hauskaa tyypin kanssa.  Kuulostaa just sellaselta tyypiltä, joka lähtee vuoden parin päästä kauniimman ja nuoremman matkaan ilman mitään selittelyjä.

Vierailija
14/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto ei ole hyvä asia.

Vierailija
15/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä ihmeessä teillä on 'kolahtanut' ja tunnet, että tämä on se oikea. Tyyppihän kuulostaa aivan idiootilta ja itsekeskeiseltä. Jos et mitään vakavampaa halua niin pidä hauskaa tyypin kanssa.  Kuulostaa just sellaselta tyypiltä, joka lähtee vuoden parin päästä kauniimman ja nuoremman matkaan ilman mitään selittelyjä.

Joo, en tosiaan tiedä miten meillä kolahti. Olen itse syvällinen ja hiljainen ihminen. Ehkä se nimenomaan oli todella latautunutta seksuaalista voimaa. En tiedä. En kyllä nää häntä enää, nyt kun tarkemmin mietin niin hän vaikuttaa kyllä aika urpolta.

Vierailija
16/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin alussa toisesta vielä tiedä. Tuntuu olevan pinnallinen mutta narsisti kietoo sut ensin hyvän olon tunteeseen. Ihan tavallinen Pena voi olla narsisti, se vaan iskee kun et sitä odota. Nolaa sinut ja alistaa, se antaa sun ymmärtää että olet huonompi ihminen kuin hän. Se ei tarkoita että hän olisi muita etevämpi vaan voi olla todella mukava ja nimenomaan seurallinen ja mukana muiden jutuissa, kunnes yhtäkkiä alkaa ottaa paikkaa.

Narsisti on sellainen joka on mukava ja se sitten janoaa muiden hyväksyntää.

Parisuhteessa narsisti tekee sinulle selväksi miten tärkeä hän on, sinä tulet tarvitsemaan häntä ja olet vain pelinappula.