Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä keinosiemennystä. Eihän se lapsi ole pariskunnan oma biologisesti ja entäs se sperman luovuttaja?

Vierailija
24.07.2017 |

Miten kukaan mies voi luovuttaa siemennestettään tuollaseen tarkotukseen? Eikö se tunnu pahalta ajatella, että mulla on lapsi/lapsia tuolla jossain? Ja entäs se pariskunta, jotka keinosiemennystä käyttää, eihän se lapsi ole heidän oma biologisesti, eikö tuo tunnu pahalta?

Varsinkin pariskunnan miespuolista kun miettii, niin eikö tunnu paskalta ajatella, että mun naiseen on ruiskutettu toisen miehen nestettä? Se lapsi on jonkun randomi miehen, eikä minun!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan tunnu yhtään sen kummemmalta kuin naisesta, joka on luovuttanut munasoluja. Yleisesti ottaen pariskuntaa ei kiinnosta kuka se luovuttaja on, kunhan on terve.

Minä olen syntynyt keinohedelmöityksellä, ja minua ei kiinnosta pätkääkään kuka se siittiöiden luovuttaja oli. Hän ei ole minun isäni.

Vierailija
2/15 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaahan siitä luovuttamisesta ilmeisesti saa? Että mikäs siinä, omat geenit jakoon ilman että tarvitsee maksella elareita tai kasvattaa sitä lasta. Helppo homma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan tunnu yhtään sen kummemmalta kuin naisesta, joka on luovuttanut munasoluja. Yleisesti ottaen pariskuntaa ei kiinnosta kuka se luovuttaja on, kunhan on terve.

Minä olen syntynyt keinohedelmöityksellä, ja minua ei kiinnosta pätkääkään kuka se siittiöiden luovuttaja oli. Hän ei ole minun isäni.

Onhan se, biologisesti. Sitä faktaa ei muuta mikään.

Vierailija
4/15 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan mies voi luovuttaa siemennestettään tuollaseen tarkotukseen? Eikö se tunnu pahalta ajatella, että mulla on lapsi/lapsia tuolla jossain? Ja entäs se pariskunta, jotka keinosiemennystä käyttää, eihän se lapsi ole heidän oma biologisesti, eikö tuo tunnu pahalta?

Varsinkin pariskunnan miespuolista kun miettii, niin eikö tunnu paskalta ajatella, että mun naiseen on ruiskutettu toisen miehen nestettä? Se lapsi on jonkun randomi miehen, eikä minun!

Onneksi tämä hieno asia ei ole sinun ymmärryksestäsi riippuvainen.

Vierailija
5/15 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap kuullut koskaan adoptiosta?

Vierailija
6/15 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juujuu, biologisesti voi olla, mutta hän ei minua kasvattanut vaan äitini (yksin, muuten. Isäni oli kelvoton juoppo ja äiti on kasvattanut minut ihan itse). En tiedä nimeä, en tunnistaisi kadulla, olen kuin äitini kuva muutenkin. Sperman luovuttaja on minulle täysin merkityksetön henkilö.

Vierailija
7/15 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensähän tilanne on se että miehen spermassa ei ole eläviä siittiöitä, pelkkää aprillivettä. Biologisesti omaa pentua hän ei siis pysty saamaan. Keinosiemennetty on kuitenkin puoliksi biologinen, luultavasti mieskin pitää vaimostaan ja haluaa nähdä lapsessa tuttuja piirteitä. Adoptoitu sen sijaan olisi aivan tuntematon ja perimältään tuurin kauppaa.

Vierailija
8/15 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on bio-äiti tietenkin jos on käytetty luovutettua spermaa.

Pelkkä sperma ei tee isää vaan isä on se joka huolehtii ja kasvattaa ja on läsnä lapsen elämässä

Mutta älä turhaa ap tällaisia pohdi kun selvästikin tämä on liian monimutkainen juttu sinulle.

Vierailija
9/15 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ap muuten jankkaat tällä palstalla aika paljon tuosta keinohedelmöityksestä. Jos se sinua häiritsee, niin ainoa mitä voit itse tehdä on se, että et luovuta siittiöitä. Keinohedelmöitys ei tule loppumaan, ja miehille ei tule mahdollisuutta hankkia biologista lasta keinokohdun tai vuokrakohdun avulla. Näin se vain tulee olemaan. Muutenhan kaiken maailman pedofiilit vaan hankkisivat jokainen ihka oman lelun.

Vierailija
10/15 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen laiskan puoleinen mies. jos olisi enemmän energiaa, niin selvittäisin että voisiko tavaraani käyttää siementämiseen. olisi hienoa että mahdollisimman moni nainen tulisi raskaaksi luovuttamastani tavarasta. ikävä kyllä suomessa taitaa olla jonkinlaiset rajoitukset sen suhteen, että miten monelle naiselle siittiöitä annetaan. olen harrastanut monien naisten kanssa seksiä. en oole tietoinen että kuinka paljon minulla on biologisia lapsia ja tuo ei haittaa.

Vierailija
11/15 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä haluaa lapsia ja heillä on onneksi oikeus saada apua.

Pitäisin ikävänä, jos lapsia syntyisi vain alkoholisti- ja narkomaaniperheisiin, joissa lapsista ei huolehdita.

Vierailija
12/15 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah haa.Miehellä nyt voi olla lapsia joista ei tiedä muutenkin ja monilla on.

Mitä tulee proseduuriin,niin en kannata (adoptiota pitäisi suosia).Tosin en koska lapsi ei ole "oma".Sosiaalinen vanhemmuus vasta tekee lapsesta oman.

Sanon suoraan,että lapsen tekeminen on itsekästä monella tapaa ja vielä itsekkäämpää on saada se ihan vängällä.En ymmärtä yhtään,mutta kaikkea ei voikaan.

Vierailija
13/15 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kaikki keinohedelmöitykset yms on aika sairasta touhua, miksi pitää ronkkia luontoa vastaan jos niitä lapsia ei tule luonnollissti niin miksi pitää puttuua siihen lääketieteen avulla,siihen on joku syy ettei kaikki saa lapsia,huonot geenit tms,luonto koittaa näin estää huonon materiaalin lisääntymisen.Sama adoptio jne se lapsi ei ole oma biologinen muksu ihan sama vaikka kuinka vääntäis ja kummaa etten oo kuullukkaan että nää adoptio muksut ei haluais ettiä niitä bio vanhempiaan,tehdään oikeon ohjelmia töllöön tästä,miksi? No siksi kun ne haluaa kumminkin tietää mistä en on oikeesti lähtöisin

Vierailija
14/15 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juujuu, biologisesti voi olla, mutta hän ei minua kasvattanut vaan äitini (yksin, muuten. Isäni oli kelvoton juoppo ja äiti on kasvattanut minut ihan itse). En tiedä nimeä, en tunnistaisi kadulla, olen kuin äitini kuva muutenkin. Sperman luovuttaja on minulle täysin merkityksetön henkilö.

Sama mulla. Mua ei vois vähempää kiinnostaa kuka sen sperman luovutti. En ole ikinä tavannut, en tunnistaisi kadulla, en tiedä nimeä. Eikä kiinnostakaan, mun isä on mun isä riippumatta siitä olenko biologisesti hänen. Hän on mut kasvattanut, istunut yön sairaalassa pitämässä sylissä kun mursin käteni pienenä, korjannut pyörät ja auttanut läksyissä.

Vierailija
15/15 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta kaikki keinohedelmöitykset yms on aika sairasta touhua, miksi pitää ronkkia luontoa vastaan jos niitä lapsia ei tule luonnollissti niin miksi pitää puttuua siihen lääketieteen avulla,siihen on joku syy ettei kaikki saa lapsia,huonot geenit tms,luonto koittaa näin estää huonon materiaalin lisääntymisen.Sama adoptio jne se lapsi ei ole oma biologinen muksu ihan sama vaikka kuinka vääntäis ja kummaa etten oo kuullukkaan että nää adoptio muksut ei haluais ettiä niitä bio vanhempiaan,tehdään oikeon ohjelmia töllöön tästä,miksi? No siksi kun ne haluaa kumminkin tietää mistä en on oikeesti lähtöisin

Niin että joku viinaan/aineisiin menevä täysin elämänhallintakyvytön yh jolla on 6 lasta viidelle eri miehelle ja lapsilla suurimmalla osalla jotain ad/hd.ta ja autismia on ns. parempaa materiaalia lisääntymään kuin joku normaali tervepäinen työssäkäyvä nainen joka on muuten fyysisestikin ihan terve mutta jolla sattuu esim. olemaan paha endomedrioosi ja tarvitsee siksi lääketieteen apua että saa lapsen?

Ennnnn usko.