Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vierailu saaressa ja menkat. Tyhmä kysymys.

Vierailija
24.07.2017 |

Minulla todella runsaat menkat ja olemme menossa vierailulle saareen joss ulkohuussi. Huussissa ei roskista, joten mihin laitan ne käytetyt siteet? Kyseessä miehen sukulainen jota en hyvin tunne. Onneks ollaan vaan päivän siellä niin ei tarvii yöks jäädä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaikka pieni muovipussi mukaan jonne sitten laitat siteet ja viet kotiin.

Vierailija
2/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussiin ja tuot mukanasi pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut vesipullon mukaan ulkohuusiin, joten olen voinut peseytyä wc:ssä.

Siteet olen taittanut rullalle, käärinyt paperiin ja laittanut Minigrip-pussiin, jonka olen vienyt matkalla roskikseen.

Vierailija
4/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mukaan muovipussi, jossa tuot siteet kotiin. Esim. muutama minigrip-pussi (laitat aina käytetyn siteen pussiin ja pussi tiiviisti kiinni, niin ei haise tai sottaa.) ja sitten nämä minigrip pussit yhteen pussiin (vaikka kaupan hedelmäpussi). Pussi sitten käsilaukkuun tms. jossa viet käytetyt siteet huomiota herättämättä kotiin roskikseen.

Tietysti voit myös kysyä isäntäväeltä, että mihin laitetaan sekajäte ja viedä siteesi siihen (isäntäväki vie sitten käytetyt siteesi muun sekajätteen mukana lähimpään aluekeräyspisteeseen.).  

Vierailija
5/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itse muovipussi mukaan ja sitten heivaat roskikseen sen pussin. Pakastepussiinkin mahtuu ja sen saa sitten taskuun/laukkuun, jos ei halua muille sitä erityisemmin esitellä. :)

Vierailija
6/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muistaa tuo pussi mukaan. Onko mitään intiimipyyhkeitä jotka voi heittää ulkohuussin pönttöön? Sais alapään hieman edes puhdistettua.

Ap

Vierailija
7/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Side vessapaperin/talouspaperin sisällän pikkupussiin ja pussi huomaamattomasti keittiön roskikseen. Mukaan voi ottaa myös kosteuspyyhkeitä.

Vierailija
8/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy muistaa tuo pussi mukaan. Onko mitään intiimipyyhkeitä jotka voi heittää ulkohuussin pönttöön? Sais alapään hieman edes puhdistettua.

Ap

Ihan normaalit intiimipyhkeet käyvät. Olen tyhjentänyt useita huusseja/tonkinut maatunuttu sisätöä ja ikinä intiimipyyhkeet eivät ole pistäneet silmään, vaikka tiedän niitä huussissa käytetyn. Sen sijaan siteet, tamponit ja pyyhkeiden kuoret näkyvät jätöksissä selvästi vuoden päästäkin (eivät maadu).

Vierailija
9/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta löytyy intiimipyyhkeitä .Myös ns. vauvojen puhdistuspyyhkeitä, jotka reilumpia kuin intiimipyyhkeet.

Vierailija
10/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki intiimipyyhkeet ovat muovia, joka ei maadu. Älä heitä niitä ulkohuussiin vaan pistä sinne samaan pussiin siteiden kanssa!

Vierailija
11/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettehän ole tosissanne?

Miksi ei voi vain kysyä, missä roskis, ja laittaa sen siteen vaikka pienessä muovipussissa roskiin?

Kyllä kai kaikki miehet tietävät, että, naisilla on kuukautiset.

Mutta älä sinne ulkohuussiin tiputa mitään kisteuspyyhkeitä tai terveyssiteitä!

Vierailija
12/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ulkohuussiin saa laittaa? Itse aina käärin sen pieneksi ja heitän menemään.

Vierailija
13/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei ulkohuussiin saa laittaa? Itse aina käärin sen pieneksi ja heitän menemään.

Oletko koskaan tyhjentänyt ulkohuussia?

Vierailija
14/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan saman teet kotona vesivessan kanssa?