Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä niissä ohjeiden noudattamisessa on niin vaikeaa?

Vierailija
23.07.2017 |

Selkeällä suomen kielellä lyhyesti ja ytimekkäästi kerrotut ohjeet. Peseydy ennen altaaseen menoa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saunan oven pielessä sekä lukee että on kieltomerkki että uimapuvun käyttö saunassa on kielletty.

Vierailija
2/9 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne säännöt on sinua, ei minua varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kun viime viikolla Norskin lennolle oli taas pihit suomalaiset tulleet pelkillä käsimatkatavaroilla (aivan liian kallista maksaa 18€ laukusta ruumassa) ja koneessa kuulutettiin miljoona kertaa suomeksi ja englanniksi että VAIN matkalaukut ylös matkatavarahyllyyn ja KAIKKI muut käsimatkatavarat kuten takit ja käsilaukut edessäolevan istuimen alle. Olin aivan pöyristynyt kun jokainen tuntui ajattelevan kuulutuksen koskevan vain kaikkia muita matkustajia ja hyllyt olivat täynnä takkeja ja käsilaukkuja joita sitten koko lennon ajan hypittiin etsimään kun tarvittiin kirja, huulirasva, tuli kylmä jne. Oma tokaluokalle menevä lapseni osasi toimia ohjeiden mukaan...

Vierailija
4/9 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoititko, ettei uikkareissa ole sitä merkkiä, että saa pitää saunassa?

Vierailija
5/9 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoititko, ettei uikkareissa ole sitä merkkiä, että saa pitää saunassa?

Siis tarkistitko

Vierailija
6/9 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihminen tajua miltä näyttää, kun se pakkelikerros alkaa naamasta valua kosteuden myötä.

Vierailija
7/9 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^^ Aivan, ohjeet ovat niin helpot ja yksinkertaiset, että lapsikin osaa. Ei tarvitse olla edes lukutaitoinen, kun on merkillä ohjeistettu. Ja ei, ei ollut merkkiä erioikeuteen. Välinpitämättömyyttä toisia kohtaan? ap

Vierailija
8/9 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut tosiaan kuvittelevat, että säännöt veks' "ei koske minua".

Näitä valitettavasti löytyy 😳. Ja heti jos siitä huomauttaa , saa kuulla olevansa kukkahattu...

Vierailija
9/9 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen yrittänyt vähitellen opetella että kaikkia ohjeita ei tarvitse aina noudattaa. Esim. olimme viime viikolla hotellissa. Luin heti huoneen ohjevihkosen, jossa mm. sanottiin että allaspyyhkeitä ei saa viedä rannalle ja pyyhkeitä ei saa kuivattaa parvekkeen reunalla. Tuskailin, että nyt meidän pitää ostaa uudet rantapyyhkeet ja missä ihmeessä kuivatamme perheen 8 pyyhettä. Mies vaan sanoi että mitä sä meet lukemaan tuollaisia ohjeita. Tehdään mielemme mukaan. Ja niin tehtiin. Kuten kaikki muutkin. Ei mitään valitusta tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi