Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Kohta menen hierojalle ekaa kertaa ja rupesi pelottamaan, netissä lukee että sen jälkeen oksettaa ja pyörryttää?

Vierailija
23.07.2017 |

Ajattelin jäädä hierojan jälkeen keskustaan vielä shoppailemaan... Ei taida onnistua?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole koskaan tullut noita oireita. Käskettiin kyllä juoda reilummasti.

Vierailija
2/11 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oksettanut, mut joka hierontareissun jälkeen huippasi ainakin vartin verran. Eka kerran jälkeen huimasi todella paljon. Voithan sä mennä johonkin lähellä olevaan kahvilaan joksikin aikaa tai varmasti myös hierojan odotustilassa saat itseäsi jonkin aikaa kokoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan hierojalla käynyt, mutta mieheni kävi juuri yhden hierontajakson, eikä ainakaan mitään tuollaisia tuntemuksia sen jälkeen valittanut. Varmaan yksilöllistä?

Vierailija
4/11 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kymmeniä kertoja käynyt hierojalla ja kertaakaan ei ole tullut mitään tuollaista.

Vierailija
5/11 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein pahan, pitkään jatkuneen niskajännityksen lauetessa hieronnassa saattaa seurauksena olla myös raju päänsärky, joka voi tuntua siltä, että on vähintään verisuoni katkennut päästä, mutta oikeasti se on vain äkillinen lihasjännityspäänsärky. Varmaan aika usein suositellaan ottamaan särkylääke ennen hierontaa?

Vierailija
6/11 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne kuona-aineet mitkä lähtee liikkeelle. Kannattaa juoda hyvin vettä ennen ja jälkeen hieronnan. On mullakim hieronnan jälkeen usein vähän pöhnänen olo, maannu siinä naama pienessä reiässä pää alaspäin tunnin nii ei ihmekkään :D

Vierailija
7/11 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehh, ilmeisesti hieronta tuo esille kudoksista mikrobipesäkkeitä, jotka immuunipuolustus huomaa, siitä oireet. Syökää mieluummin antibiootteja, esim. oreganoöljy sekoitettuna veteen on tehokas antibiootti.

Vierailija
8/11 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niskaa hierotaan kovasti ja sinulla on ollut niskaongelmia, jäykkyyttä ja särkyä, niin saattaa jonkun aikaa huimata ja pyörryttää jopa oksettaakin.   Mutta se menee ohi kun istuskelet jonkin aikaa rauhassa.  Ja sitten vasta lähdet ostoksile.   Kyllä hieronta muuten tekee hyvää. Kuona-aineet lähtevät liikkeelle.

Vierailija
9/11 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maatessani siinä hierontapöydällä naama reiässä kuvittelen aina sen olevan ulkohuussin reikä. 

Älkää kysykö miksi.

Ootko joskus oksentanut ulkohuussissa?

Vierailija
10/11 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maatessani siinä hierontapöydällä naama reiässä kuvittelen aina sen olevan ulkohuussin reikä. 

Älkää kysykö miksi.

Ootko joskus oksentanut ulkohuussissa?

En ole. Mutta ne ulkohuussit missä olen käynyt ovat olleet sellaisia missä se rinkula siinä aukon ympärillä on sellainen pehmeän tuntuinen styroksista valmistettu. Samalta pehmeältä tuntuu se hieronta pöydän aukko.

Olisiko se syy?

Vierailija
11/11 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tulee ja jollain ei. Lisäksi voi olla myös rennon raukea olo eikä halua lähteä viilettämään mihinkään.