Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kukaan ollut tyytyväinen irrotettavaan fleece-vuoreen (popin) haalarissa?

Vierailija
23.07.2017 |

Löysin käytettynä muuten loistokuntoisen vk-haalarin 4-vuotiaalle, mutta arveluttaa tuo irrotettava fleecevuori. Mietin, meneekö ruttuun kun lapsi itse yrittää sitä pukea / nouseeko housunlahkeet vuoren mukana?
(tiedän - vuorta ei ole pakko sitten käyttää, jos se on epäkäytännöllinen. Mutta ostan mieluummin halvemman jo valmiiksi, ja vaikka erillisen villahaalarin sitten lisäksi enkä maksa turhaan ylimääräisestä kerroksesta 😊)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan?

Vierailija
2/9 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuosta kokemusta mutta yleisesti en ole tykännyt Popin ulkovaatteista. Jotenkin materiaalit,mitoitus,värit ja ominaisuudet ei miellytä. Sisävaatteissakin osa ollut huonolaatuisia nyppääntyy ja kulahtaa. Ei hintansa arvoisia paitsi silloin, kun ostaa -50% alesta. Parhaita ovat olleet Reima, Didriksons ja Ticket.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan pääse yli noista vuorista vaatteissa, vaikka tiedän että nykyisin vaatteen vuorin voi taivuttaa myös vuoren kuulostaa se korvaani aina vaan oudolta.

Vierailija
4/9 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan pääse yli noista vuorista vaatteissa, vaikka tiedän että nykyisin vaatteen vuorin voi taivuttaa myös vuoren kuulostaa se korvaani aina vaan oudolta.

Jep. Kun luin otsikon, näin mielessäni valtavan vuoren fleecekangasta.

Vierailija
5/9 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuosta kokemusta mutta yleisesti en ole tykännyt Popin ulkovaatteista. Jotenkin materiaalit,mitoitus,värit ja ominaisuudet ei miellytä. Sisävaatteissakin osa ollut huonolaatuisia nyppääntyy ja kulahtaa. Ei hintansa arvoisia paitsi silloin, kun ostaa -50% alesta. Parhaita ovat olleet Reima, Didriksons ja Ticket.

Mä oon kyllä muuten tykännyt popin ulkovaatteista, varsinkin vk. Sekä erilliset takit ja housut että haalarit. Mutta tuo irroitettava fleece huolettaa.. Olisiko kiinteämpikin sitten helpompi käytössä kuin mahdollisesti ruttuun menevä irrallinen kangas. Ilmeisesti tyytyväisiä ei juuri ole, kukaan ei ainakaan ole ilmoittautunut.. Ap.

Vierailija
6/9 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/9 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos erityisesti sen fleecen vuoksi olet ostamassa, niin taitaa olla yksi ja sama ostaa sitten halvempi? Kun eihän se fleece ole niissä se juttu josta maksetaan (samaa fleeceä on kuin mikä tahansa fleecepuku), vaan se puvun kuorikangas, joka on veden- ja tuulenpitävä sekä yleensäkin haalarin malli, jonka monet kokevat helppokäyttöiseksi ja mukavaksi. Toki monille popin haalari saattaa olla ihan ulkonäöllisesti se juttu, mutta jos nyt puhutaan ihan lapselle hyvistä haalarin ominaisuuksista, niin vähänpätöisin kriteeri mielestäni on se fleecekerros, jonka voi tarvittaessa korvata millä tahansa villa-, merinovilla- tai fleecehaalarilla.

Vierailija
8/9 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen irrotettavan fleecevuorin kanssa käy juuri niinkuin kuvailit: jaloissa se fleece nukkua itsensä joka riisumisella solmuun ja on ihan saatanallinen puettava lapselle. Ei tule koskaan saamaan lahkeita itse jalkaan. Kokemusta on.

Vierailija
9/9 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut useampikin popin kuorihaalari irroitettavalle vuorella.

Ei ole mitään ongelmaa, ei siis lähde ruttaantumaan vaikka lapsi itse pukee. Tarkista kuitenkin, että haalarin sekä hihojen että lahkeiden vuoren kiinnityskohdat ovat ehjät. Muuten saattaa helpostikkin tarttua sisävaatteisiin.

Suosittelen lämpimästi kyseistä haalaria. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi