Tinderissä viestittelystä!!
Kertokaa voiko sieltä löytää juttuseuraa jonka kanssa kemiat toimii. Siis tarkoitan ennen treffejä.
Olen nyt muutamien miesten kanssa kirjoitellut eikä oikein tule mitään fiiliksiä. Voiko eteen tulla joku jonka kanssa viestit sujuu ja ehkä vaihdetaan puhelinnumerot? Vai pitääkö kaikille antaa "mahdollisuus" vaikkei viestittely innosta kyseisen miehen kanssa?
Kommentit (3)
valitettavasti Suomessa on tosi vähän tarjontaa...
Useimmiten kun olen törmänny naisiin jotka kertovat tosta ongelmasta, on useimmiten se johtunut siitä, että kyseinen nainen ei oikeastaan osaa itse luoda keskustelua tai viedä sitä eteenpäin. Oman tinderöintini aikana huomasin sen että useasti homma kuihtui kasaan jos antoi liikaa vastuuta naiselle keskustelussa. Onneksi hyvä ulkonäkö auttoi huomattavasti.
Tottakai voi löytää myös viestittelyn perusteella kemiaa, voihan heinäsuovastakin löytää neulan 😉
Itselläni on aina niin vähän matcheja kerrallaan, että olen antanut kaikille mahdollisuuden. Usein saanut sen puhelinnumeron. Aika tyypillinen skenaario valitettavasti vaan on, että yhteys katkeaa syystä, jota et itse tiedä. Viestit vaan loppuu.