Sinkkunaiset, saatteko sitä munaa helposti?
Kommentit (16)
Nuorempana sain aika helposti, melkein joka perjantai ja lauantai baarista. Nyt kun olen 57, en saa niin helposti. Vuoden sisällä on ollut noin 10 eri miestä. Olen hankkinut fuckbuddyn ja fwb-miehen jotta saisin säännöllistä seksiä. Yritän hankkia vielä toisen fuckbuddyn jos vain mahdollista.
No mulla on tossa parin kilsan päässä vakipaikka, josta käyn munaa hakemassa. Valitettavasti valikoima on suhteellisen pieni, mutta tyydyn siihen. Pääsiäisenä munavalikoima on parempi, kun on muutakin kuin pelkkää kinderiä.
Saisin, mutta irtomuna ei kiinnosta, vaan haluan kumppanuutta.
No en! Nyt löysin vihdoin vakkarin tinderistä, jatkuva puutos hoidossa. Oon saanu monet pakit baarissa. Miehet kehunu kauniiks ja seksikkääks, ei tajua missä vika. "Tavalliset" naiset tuntuu saavan ja paljon.
5. Jatkaa, tää tinder vakkari on varattu ja haki vain seksiseuraa. No tällä nyt sit mennään. Parempi kuin ilman.
En saa. Olen 37v. normaalipainoinen ja ok-näköinen, mutta se menee yleensä niin että yhdet treffit ja sitten ei miehestä kuulu. Tämä on tietenkin hyväksyttävää, mutta olen todella yllättynyt ettei nämä yritä edes sitä seksiä.
En kärsi tästä, mutta en alkuunkaan ymmärrä kuinka nainen saisi seksiä tosta vaan. Minä kun en ole edes kranttu. Kunhan on hampaat suussa ja pestyt sekä normaalipaino niin ollaan jo pitkällä.
Täältä voi munattomat naiset tulla hakemaan munaa. Itse tykkään n. 8min munasta. Sopivan pehmeä sisältä.
Yleensä tulee otettua muna ulos kuorestaan juoksevan veden alla, en tiedä tykkäättekö te tehdä näin.
Eihän tuohon kahta ihmistä tarvitse mutta poikkeus voidaan tehdä jos munattomuus vaivaa pahasti.
M28
Todella helposti! Lähikaupassa on munia 4:n, 6:n ja 12:sta pakkauksissa. Yleensä otan 4, sinkku kun olen. 6, jos tarvii leipoa. Kindereitä löytyy ympäri vuoden, ja pääsiäisenä on jos jonkinlaista suklaamunaa muutenkin. Viiriäisenmunia on jossain isoissa marketeissa, mutta ne ovat niin pieniä & kalliita. Joskus olen nähnyt ankanmunia Citymarketissa ja ne vasta isoja olivat!
Helposti saisi vaikka joka päivä, jos haluaisi. En kuitenkaan halua, koska minulla on alhainen libido ja viihdyn parhaiten yksin ilman parisuhteita ja yhdenillanjuttuja :)
Itä-Helsingistä saisin jos haluaisin. Suomalaiselle en kelpaa.
En. Lähes kaikkien miesten mielestäni olen kyllä "hyvä tyyppi" ja "todella mukava", mutta "ei ole kipinää". Mitä ne miehet oikein etsii?
Vierailija kirjoitti:
En. Lähes kaikkien miesten mielestäni olen kyllä "hyvä tyyppi" ja "todella mukava", mutta "ei ole kipinää". Mitä ne miehet oikein etsii?
Laihduta
Vierailija kirjoitti:
En saa. Olen 37v. normaalipainoinen ja ok-näköinen, mutta se menee yleensä niin että yhdet treffit ja sitten ei miehestä kuulu. Tämä on tietenkin hyväksyttävää, mutta olen todella yllättynyt ettei nämä yritä edes sitä seksiä.
En kärsi tästä, mutta en alkuunkaan ymmärrä kuinka nainen saisi seksiä tosta vaan. Minä kun en ole edes kranttu. Kunhan on hampaat suussa ja pestyt sekä normaalipaino niin ollaan jo pitkällä.
Sama kokemus. Miehiä ei kiinnosta seksi muualla kuin tällä palstalla. Treffit eivät johda mihinkään, kun miehellä on aikainen herätys tai pitää ehtiä iltalenkille.
Saamme todella helposti. t. sinkkunaiset