voiko tamponia kokeilla vaikka ei ole menkkoja?
Hei! Oon 25v nainen ja en oo koskaan käyttänyt tamponeja. Nyt on ulkomaanmatka tulossa ja ostin sitä varten tamponeja. Mut siis ku en oo ikinä käyttäny niin voinko kokeilla sitä etukäteen? Jostain luin että niin ei sais tehdä. Mutta siis haluaisin kokeilla etukäteen et miten helposti sen saan sit asetettua. Aikaisemmin ollut pilleritkin käytös niin ei oo tarvinnu vuodosta huolehtia.
Kommentit (6)
Voi kokeilla, mutta sattuu aivan pirusti. Ei sitä ole tarkoitettu laitettavan sinne kuivana, vaan se vaatii sen menkkaveren liukasteekseen. Tai voithan survoa pillusi täyteen liukuvoidetta ensiksi?
Jos nyt aivan pakko on päästä kokeilemaan, niin kuorruta se ensin vaseliinilla. Muuten kyllä sattuu eikä välttämättä onnistu ollenkaan.
Kai nyt asettimellisia tamponeja voi kokeilla ilman menkkojakin? Ulosvetäminen kyllä varmaan tuntuu aika epämiellyttävälle..
Kuiva tamponi sattuu. Siksi tamponia kannattaakin käyttää vain runsaina vuotopäivinä. Itse en ikinä käytä ekana enkä viimeisenä vuotopäivänä, tosi ikävä ottaa pois liian kuivana.
Kyllä mulla on onnistunu. Sitä ei oikeasti saisi tehdä, mutta pari kertaa olen laittanut, kun olen ollut pitkälle automatkalle lähdössä ja tiennyt, että menkat alkaa sinä päivänä. Olen kai muutenkin tavallista kosteampi jotenkin, esim. seksiin olen "heti valmis" 😃. Mut varmasti useille vaikeaa kokeilla, jos ei vuotoa ole.
Ei voi eikä se luultavasti edes onnistu. Menkkojen viimeisinä päivinä on todella hankala saada sitä sisään, saati sitten ilman. Eli kokeile sitten menkkojen aikaan, ei se ole oikeasti vaikeaa. Työnnät sen vaan sormella oikeaan paikkaan, ei se ole sormen sisään laittamista kummempaa. Nimimerkillä tamponeja 12-vuotiaasta asti käyttänyt.