Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla avoliitossa alkoholistin kanssa

Vierailija
19.07.2017 |

Puolison elämä näyttäisi pyörivän aikalailla juomisen ympärillä. Milloin on seuraava vapaapäivä ja miten paljon uskaltaa ottaa että voi ajaa autoa. Jos on liian juovuksissa niin soittaa tietysti minulle ja ehdottaa että lähtisin hakemaan per heti. Mitään ei voi etukäteen sopia. Kaikesta päätellen juominen lähtee lapasesta vaikka alunperin oli tarkoitus ottaa paljon vähemmän.
Mitä tässä tilanteessa voi tehdä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustella vakavasti.

Vierailija
2/5 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika !!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun avopuoliso ei vedä mitään kännejä tai odota vapaapäivää vaan juo ihan joka ilta. Itse välillä puhuu ettei pitäisi juoda joka ilta mutta silti ottaa taas.

Missä vaiheessa tuo ei ole enää tervettä? Pitäisikö vaan kylmästi pistää kaikki juoma pois ja katsoa mitä käy? En halua suoraan mennä alkoholistiksi syyttämään.

Vierailija
4/5 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas tuliko ukko kylpylästä jo 0/5

Vierailija
5/5 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin vuosien seurustelusuhteen, koska miehellä oli tapana juoda viikonloput viiniä ja kaljaa enenevissä määrin. Jos käytiin baarissa, otti kaljan oheen snapsin pitkin iltaa. Vielä baarista tultuakin korkkasi kaljan. Huomasin vähitellen, että miehen kaveripiirissä alkoi olla alkoholistia aiempaa enemmän. Työnsä kyllä hoiti, vaikka olisi edellisenä iltana juonut reilustikin.

Nykyään on avoliitossa naisen kanssa, joka juo aika reippaasti itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme