Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni Vartiainen on ammatiltaan laulunopettaja. Mitä sinulle pitäisi maksaa, että menisit hänelle laulutunnille?

Vierailija
19.07.2017 |

Mä en lähtis alta 5000 e + korvatulpat.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menisit laulutunnille korvatulppien kanssa?

Vierailija
2/18 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pitäis maksaa todella paljon, hävettäisi kiekua Jennin edessä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään hinnasta.

Vierailija
4/18 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jenni opettaa muille samanlaista surkeaa läähätystä ja huokailua, pitäisi ottaa toimilupa pois.

Vierailija
5/18 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mulle siitä mitään maksaa tarvitsisi, mielelläni ottaisin Jenniltä pari vinkkiä vastaan jos tilaisuus tarjoutuisi. En kyllä viitsisi itse maksaa laulutunneista.

Vierailija
6/18 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin maksaa itse. Vaikka hävettäisi kyllä oma ääneni. Jennistä tykkään ja äänestään myös.

N44

Vierailija
7/18 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Jenni opettaa muille samanlaista surkeaa läähätystä ja huokailua, pitäisi ottaa toimilupa pois.

No ei varmaankaan opeta sellaista. Kyseinen huokaileva laulutyyli on Jennille ominainen tehokeino, mikä tekee minun mielestäni hänen äänestään, matalan, pehmeän, ei-honottavan ja äärimmäisen seksikkään. Tottakai olette täällä kaikki eri mieltä, mutta minä ja Jennin fanit tykätään, olisi hän toki muuten laulutapaansa muuttanut jos palaute olisi pelkkää negatiivista.

Vierailija
8/18 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksaisin kyllä. En vaan yhtään osaa laulaa eli mussa olisi paljon työmaata mitä kyntää.

m24

Vierailija
9/18 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas lääkkeet jäänyt ottamatta.

Vierailija
10/18 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas lääkkeet jäänyt ottamatta.

Sulla taas sama virsi päällä. Mitä asiatonta tässä aloituksessa muka on? Ja kaikki vielä samaa mieltä apn kanssa.

Vierailija
11/18 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin valmis maksamaan hänelle laulutunneista saman verran kuin mitä muillekin laulunopettajille tavataan maksaa.

Vierailija
12/18 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Jennillä on laulunopettajan paperit?

Vierailija
13/18 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh! Trolleja ketju täynnä. kaikki tietää, että sellaista summaa ei olekaan, jolla normi järkinen Varijaisen laulu tunneille menisi. 

Vierailija
14/18 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä Jennillä on laulunopettajan paperit?

Jenni valmistui pop/jazz -musiikkipedagogiksi Metropolian ammattikorkeakoulusta v2012. Löytyy googlettamalla. Niitä harvoja muusikoita joilla on myös siviiliammatti. Juha Tapio on opettaja. Abreulla, Tuiskulla, Jannalla, Kaija Koolla, Sannilla ym ym ei ole ammattia eli joutuvat tienaamaan laulamalla ja kun urat romahtaa, keikkumalla ilman vaatteita lööpeissä.

Vierailija
15/18 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se toisinpäin menisi että minun pitäisi maksaa jos ottaisin laulutunteja.

Tyttäreni opiskelee samaa ammattia.

Laulunopettaja ohjaa laulajaa ja pääroolissa siellä tunnilla on se oppilas. Hyvä pedagogi osaa tuoda opiskelijasta esiin hänen parhaansa, opettaa laulutekniikkaa, äänenkäyttöä, sanojen lausumista yms. Jo muutama tunti saa positiivisia muutoksia aikaan ja niistä on hyötyä laulajalle. 

Jos Jenni antaa laulutunteja ja asuisin samalla paikkakunnalla menisin ottamaan muutaman tunnin.

Upean uran on tehnyt ja löytänyt oman tyylinsä.

Vierailija
16/18 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkipedagogiopinnoista sen verran että laulunopettajan on hallittava useampia musiikkityylejä ja niistä on tutkintotilaisuuksia opiskeluaikana. Lisäksi jokaisella on omia harjoitusoppilaita eli ns. pedagogiikkaoppilaita puhekielessä pedioppilaita. Jotkut onnekkaat ovat siis olleet Jennin oppilaina hänen opintojensa aikana.

Vierailija
17/18 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti aloittaja ymmärtänyt laulutunnit vähän väärin. Tai sitten hänellä on todella huono lauluääni. 

Vierailija
18/18 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti aloittaja ymmärtänyt laulutunnit vähän väärin. Tai sitten hänellä on todella huono lauluääni. 

Ei, vaan aloittajan tarkoitus on dissata taas Jenniä yrittäen osoittaa, ettei kukaan halua mennä häntä lähellekään ellei makseta isoja summia. 

Jenni teki muuten opinnäytetyönsä synnytyslaulusta...:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän