Olen 21v mies ja en ole koskaan seurustellut.
Joo näin on, mikä siinä on kun naisten on niin helppo saada mies itelleen, mutta toisin päin ei onnistu millään.
=(
Kommentit (21)
Olen 23-vuotias nainen ja en ole koskaan seurusrellut.
Minä olin 28v, kun aloin ensimmäisen kerran seurustelemaan.
nainen
Olen samanikäinen mies enkä ole itsekään ikinä seurustellu. Seksiä toki harrastanu useiden naisten kanssa mutten seurustellu. Tosin ei sitä nuorena kannattakaa sitoutuu vaan panna mahdollisimman montaa naista.
Minä olen 26 ja seurustellut kolmesti. Kaikki vain siksi koska ajattelin että ihmisen "kuuluu seurustella." Olisi aivan yksi lysti jos olisin jättänyt nuo seurustelut välistä. Nyt olen sinkku ja paljon onnellisempi enkä aijo todellakaan enää alkaa parisuhteeseen vain tavan vuoksi.
Sulla on vielä aikaa ja asiat hyvin. Minä olen jo 30+, eikä mitään seurustelu tai seksikokemuksia. Jonkun halauksen olen joskus kauan sitten vieraalta naiselta saanut. Pikkuhiljaa jo muuttunut yhä katkerammaksi ja toivottomaksi. Ei elämä tunnu miltään kun ei kukaan rakasta. Toivottavasti sinulle käy paljon paremmin.
Ei ainakaan kannata häpeillä liikaa asiaa! Ei kaikki miehet vaan ole komeita ja valitettavasti epäonnekkaimmilla on yksinäinen kohtalo. Itsekin ikisinkku koska olen ruma mies mutta en häpeä silti asiaa vaikka se masentaa. Kävi vain huono tuuri geeneissä, siinä se !
Harmi kun nuoret pojat miettivät nykyään tuollaista :(
Lassukat ovat yhtä tyhmiä kuin nykyfeministit. Älä mene niihin juttuihin mukaan.
Suotta sitä murehtii. En itsekään ollut tuon ikäisenä kokenut mitään ja silti sitä tuli mentyä avioon 26-vuotiaana. :) Rohkeasti juttelemaan, kyllä se jännitys siitä hälvenee. Ei väkisin, vaan rennon letkeästi.
Mitä sitten? Itse olen 37-vuotias, enkä ole koskaan edes suudellut ketään.
Tämä on sitä todellista friikkikamaa.
Ihan normaalia nykyään miehillä jos et ole rikkaasta perheestä, pelimies jne.
Seurustelu on vanhanaikaista. Nykyään eletään itsellisesti ja ylpeästi sinkkuna.
Mä olen 35v mies enkä ole seurustellut, jotain "säätöjä" on ollut ja ihastumisia muttei mitään todellista. Tuskin tuleekaan.
No hei mä oon 39-vuotias nainen ja en ole koskaan seurustellut, en suudellut enkä harrastanut seksiä. Haluja olisi mutta kun ei kelpaa miehille. Suo siellä, vetelä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Huono provo.
Vierailija kirjoitti:
En ole minäkään ja vähitellen on alkanut tuntua ettei ole väliksikään kokea mitään tuollaista. Olisi jo raakaa pilaa, jos kohtalo siten leikkisi näin vanhalla iällä.
M43
Vierailija kirjoitti:
No hei mä oon 39-vuotias nainen ja en ole koskaan seurustellut, en suudellut enkä harrastanut seksiä. Haluja olisi mutta kun ei kelpaa miehille. Suo siellä, vetelä täällä.
TROLOLOLOL
CP-vammainen nainen ja oranki elättävät itsensä prostituoituina.
Sano rehellisesti ettet kelpaa helikopterilla lentävälle ritariprinssille.
En ole minäkään, enkä usko että tulen seurustelemaankaan. En osaa tutustua ihmisiin.
T. 24v nainen
En minäkään ollut seurustellut 21-vuotiaana.
- nainen