Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kusipää mies vai minä vaan hankala?

Vierailija
19.07.2017 |

Joskus luin täältä että "Jos se tuntuu heti alussa että se ei toimi niin silloin se tuskin tulee toimimaan." Silti nyt 4kk myöhemmin istun täällä sydän palasina että miks mulle käy näin.

Aloitetaan siitä että tapasin miehen tinderissä juuri ennen kun olin muuttamassa hetkeksi toiselle paikkakunnalle. Kerettiin kuitenkin nähdä sitä ennen ja ihastuin aivan korviamyöten. Olin siis hänen luonaan yötä mutta ei menty sänkyyn vaan vietettiin sellasita kivaa koti-iltaa. Tämän jälkeen kun muutin toiselle paikkakunnalle pidettin tiiviisti yhteyttä, mutta esim. muutamien väärinkäsitysten jälkeen mies suuttui minulle ja päätti ignoorata minut 2-3 viikoksi. Laittoi kuitenkin myöhemmin suuret anteeksipyynnöt ja tavattiin taas kun hän matkusti katsomaan minua. Oli kertonut siskolle ja vanhemmillekkin että lähtee tapaamaan minua joten ajattelin että tästä voi tulla jotain. Tapaamisen jälkeen emme juurikaan jutelleet, mutta jälleen parin viikon kuluttua matkustin hänen luokseen ja tapasin jopa hänen kavereitaan, jotka tosin sanoivat minulle että mitä näen tässä tyypissä kun se on täys kusipää joka voi vaihtaa naista milloin vain. Halusin kuitenkin uskoa mitä mies oli mulle sanonut. Vähän aikaa taas juttelimme enemmän ja luulin että mies tajusi että kun emme näe niin toivoisin enemmän juttelua, enkä sitä kun laitan viestin niin siihen vastataan yhdellä sanalla tai ei vastata ollenkaan. Sitten alkoi taas radiohiljaisuus ja kokoajan oli mielessä että miksi hän ei juttele mulle kuin silloin tällöin ja kuitenkin tuntuu viettävän aikaa paljon somessa ja kokoajan instagramissa seurannassa uusi tyttö (joka todennäköisesti löytynyt tinderistä). Silloin tällöinen kyseenalaistin mitä mies oikein haluaa, vaikka oli sanonut että toivoisi meistä tulevan jotain. Koko tämän ajan odotin että pääsen takaisin omalle paikkakunnalle jotta voisimme nähdä paremmin, mutta kun tuli se viikonloppu kun meidän täytyi nähdä niin mies olikin töissä mutta laittoi mulle viestiä jonkin verran. Sunnuntaina sitten laitoin viestin että haluaisin soittaa sitten kun hän on herännyt, ei tullut vastausta. Loukkaannuin taas ja sain vielä tietää että mies on edelleen tinderissä mutta kuvaus oli muutettu sen tyyliseksi että "jos pidät x niin laita oikealle" ja lisätty oma snapchat tunnus siihen. Minusta tuo silloin vaikuttaa seuran hakemiselta, vaikka hänen sanoin ylireagoin eikä minulla ole aihetta suuttua. Itse olin poistanut tinderin jo useampi viikko sitten koska ei kiinnostanut siellä katsoa muita kun halusin vain hänet.

No ihan parissa päivässä asiat onkin nyt niin että mies haukkui minut täysin, olen kuulemma hankala ja suutun kokoajan, ei näe itsessään mitään vikaa ja tämä oli kuulemma tässä. Olen kertonut että mua on satutettu ennenkin ja siks mulla voi olla hankaluuksia luottaa ja toivoin että oltais puhuttu enemmän ettei tulisi mitään väärinkäsityksiä. Hän ei reagoinut noihin millään tavalla ja tuntui ettei piittaa mun tunteita ollenkaan. Haluankin nyt kuulla vaikka tää kertomus onkin vähän tiivistetty, että ylireagoinko tosiaan? Tottakai olen syyttänyt tästä itseäni kokoajan joten jatkanko itsesäälissä kieriskelyä vai oliko mulla aihetta. Nyt täällä olo ahdistaa kun odotin tänne tuloa niin paljon ja nyt tuntuu ettei ole mitään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/12 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tästä saanut oikein kunnolla selvää mutta kuulostaa siltä ettei mies kyllä ole mikään järjen jättiläinen.. Anna olla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä et ylireagoinut. Suosittelen unohtamaan kyseisen miehen, vaikuttaa ikävältä kumppanilta.

Vierailija
4/12 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tiivistetty?

Vierailija
5/12 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että hän on edelleen Tinderissä, kertoo ihan riittävästi. Sure surusi ja mene sitten elämässä eteenpäin. Älä tuhlaa häneen enää ajatustakaan.

Vierailija
6/12 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tulihan siitä aika pitkä mutta olisi siitä saanut pidemmänkin :D

-ap

Vierailija
7/12 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla provo. Ei kukaan voi olla ymmärtämättä noin selviä merkkejä.

Vierailija
8/12 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se komea jännämies saa suoraan silmien edessä pyörittää useita naisia ja toinen miettii omia vikojaan.

Vierailija
9/12 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä aloitus luettavaksi

Vierailija
10/12 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siis mikä hitto saa sinut kuvittelemaan, että ylireagoit??!! Käsittämätöntä, että kukaan sietää tuollaista paskaa. Missä itsekunnioituksesi? Miksi haluat suhdetta miehen kanssa, joka kohtelee sinua noin??!! Oikeesti tyttö pieni, älä uhraa enää hetkeäkään tuollaiseen ihmiseen.

Vierailija
11/12 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvä ja oikea sinulle. Kohtelee sinua huonosti ja ei välitä oikeasti.

Vierailija
12/12 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on ihan eri näkemys teidän suhteesta! Sinä olet jo muuttamassa yhteen ja perustamassa perhettä, mies haluaa sillon tällöin rentoa seuraa. Älä yritä tulkita "merkkejä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme