Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kuule sängyssä hyttysen ininää. Mies kuulee ja väittää kuuloni olevan alentunut.

Vierailija
18.07.2017 |

Pitäisikö mennä lääkäriin ja onko tuo jo vakavaakin "kuuroutta"? Joudun kyllä usein kysymään MITÄ kun en kuule hiljaista tai epäselvää puhetta. Tai en kuule sisällä esim ukkosta tai koiran haukkumista ulkona tms, jonka muu perhe kuulee.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua ei häiritse olla puolikuuro niin mikäs kiire sitä on lääkäriin...

Vierailija
2/8 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelläs on tinnitus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla on tosi herkkä kuulo nimenomaan sille hyttysen ininälle. Kuulen ne jo ennen kuin kukaan muu kykenee niitä kuulemaan! (Tai sitten olen vain vainoharhainen). Olisin vain iloinen, jos en kykenisi niitä kuulemaan.. hyi

Vierailija
4/8 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen käymään kuulotestissä varmuuden vuoksi.

Vierailija
5/8 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne sääsket on miehen puolella joten kuulee ne. Noi viimeiset esimerkit taas on jo vähän pahempia, tuo toka taas ei niinkään kun jotkut puhuvat todella epäselvästi.

Vierailija
6/8 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri ei voi mitään kuulolle tehdä. Kuulon kun menettää, niin se on poissa lopun elämää. Mitään kuulokojeita et kuitenkaan selvästi tarvitse.

Itseltäni on ampumaharratuksen yhteydessä kuulo tietyiltä taajuuksilta heikentynyt, ja kyllähän se alkaa korkeammilla taajuuksilla jo heikkenemään jo hyvin nuorena. Kaikilla tämä tapahtuu eri tahtiin, ja sulla se vaan on tapahtunut nopeampaa kuin äijällä.

7/8 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti mua ärsyttää kaikki äänet nukkumaan mennessä jopa toisen ihmisen hengitys. Ehkä mulla on liiankin hyvä kuulo

Vierailija
8/8 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei kai sille kuulolle mitään voi tehdä, ennenkuin tarttee kuulolaitteen. Ja silloin täytyy olla jo ilmeisesti ihan oikeasti kuuro.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi