Mistä saisi ostettua laadukkaita naisten puuvilla-alushousuja?
Etsinnässä olisi siis ihan perusalushousut. Ei stringejä, hiptsereitä tms, mutta ei nyt ihan maxejakaan. Malli, jota mietin taitaa olla nimeltään midi. Mistään ei vain tunnu sellaisia löytyvän puuvillaisina. Ei ainakaan sellaisia, jotka kestäisivät enemmän kuin pari pesua. Olisiko jollain antaa vinkkiä, mistä etsimiäni alushousuja olisi myynnissä?
Mieluiten Pirkanmaa-Keski-Suomi-akselilta tai nettikauppana.
Kommentit (20)
Mark&Spenceriltä! Itse en muita enää käytävään.
Vierailija kirjoitti:
Sloggit, malli on " Tai"
Tai vaihtoehtoisesti midi.
Spiedel, ainakin Stokka myy. Erittäin mukavat ja eri mallejakin.
Tilaan Peter Hahnilta Meyn alushousuja, 100 % puuvillaa. Lienevätkö sinulle liian maxeja, itse tykkään. Eivät virahda heti, kuten Sokokselta ostamani Actuellet tms.
Haluaisin ostaa ennemmin kaupasta, kuin netistä, mutta sellaiseksi on mennyt, ettei kaupoissa vaan ole kokonaan luonnonkuituisia.
Olen miettinyt ompelevani niitä itse 😄
Meyn puuvillaisia alushousuja saa ostettua alusvaatekaupoista, ei tartte tilata netistä :)
Vierailija kirjoitti:
Mark&Spenceriltä! Itse en muita enää käytävään.
Ehdottomasti Marks&Spenceriltä. Kelpaa myös Englannin kuningattarelle.
Esim. Jyväskylän Sokokselta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sloggit, malli on " Tai"
Tai vaihtoehtoisesti midi.
Nyt kun kuvaa katsoin, niin nimenomaan tuo midi-malli (tai vastaava) on se mitä haen. Tai-mallissa on minun makuuni liian vähän kangasta sivulla. Kiitos vinkeistä! On jo tullut muutama paikka, jota en ole tiennyt/kokeillut. Lisävinkit edelleen tervetulleita :)
Vierailija kirjoitti:
Meyn puuvillaisia alushousuja saa ostettua alusvaatekaupoista, ei tartte tilata netistä :)
Minun täytyykin kiertää Kuopion alusvaateliikkeet, josko olisivat ottaneet valikoimiin.
Kiiton vinkistä :)
Vierailija kirjoitti:
Tilaan Peter Hahnilta Meyn alushousuja, 100 % puuvillaa. Lienevätkö sinulle liian maxeja, itse tykkään. Eivät virahda heti, kuten Sokokselta ostamani Actuellet tms.
Haluaisin ostaa ennemmin kaupasta, kuin netistä, mutta sellaiseksi on mennyt, ettei kaupoissa vaan ole kokonaan luonnonkuituisia.
Kieltämättä tuo ompelu on käynyt minullakin miellessä tekokuitu- ja naruhousuvalikoimia katsellessa :D
Itse kun tekisi saisi ainakin juuri sopivan määrän kangasta kaikkiin kohtiin :D
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta samansuuntaiset etsinnät minullakin. Mey on uusi tuttavuus ja näytti kuvien perusteella juuri siltä, mitä etsin. Kiitos tästä! Ja kiitos niillekin, jotka kertoivat että alusvaateliikkeestäkin voisi näitä saada. Lähdenkin heti huomenna etsimään. Jos ei löydy, niin sitten tuonne nettikauppaan :)
Triumphin pikkarit myös slogin tai-alkkarit, prisma/Sokos/Citymarket
Sloggit kestää korkeintaan kaksi käyttöä, ihan surkeita
Minäkin etsin! Aiemmin käytin Finlaysonin hipstereitä, mutta nykyään niitä ei enää tehdä puuvillaisina. Malli oli aivan loistava.
https://www.finnwear.fi/tuotteet/naisten-alusvaatteet/alushousut/
Eikös Sloggit ole just tuollaiset? Niitä saa varmaan kaikista Sokoksista yms.