Turkulaiset! Onko hotelli Caribian Onnibus-pysäkiltä pitkä matka Tyksiin?
Eli onko kävelymatkan päässä Tyksin t-sairaalasta? Entä linja-autoasemalta?
Kommentit (17)
Tuhannet kiitokset avusta! Olen niin hulluna huolesta etten saanut kartasta selkoa. Kiitos sinä ihana vastauksesta!
Muista ottaa se kartta mukaan! Ehkä myös tyksin kartta.
Käytä google mapsin kävelyreitin ohjausta. Caribialta tosi lyhyt matka. Osa tyksin rakennuksista on sitten eri puolella sitä isoa tietä.
Mistä oot tulossa? Jos mahdollista niin jää siinä yliopiston pysäkillä pois (Hämeenkatu). Siitä on vielä lyhyempi matka. TYKS tyyliin tien toisella puolella.
Olen tulossa Helsingistä eikä Turku ole tuttu paikka suunnistaa mutta uskon, että löydän jos kävelymatka ei ole pitkä, muuten otan pysäkiltä taksin. Pitää päästä sinne äkkiä hätätapauksen vuoksi.
Caribialta on noin 10 min, mutta kai välipysäkeillä pääsee pois?
Ei sinne ihan 5 minuutis kävele, mutta suht nopiast.
Ei kai enää ole caribian pysäkkiä? Ei ainakaan Tampereen suuntaan ollut
Onko fakta että tuo bussi menee caribian pysäkille? Viimeksi vein tytön kaupungintalolle, koska ainakaan se bussi ei menny caribiasta. Kaupungintalolta taksi arkena päivällä ehkä joku 10€, caribialta tosiaan näkyy Tyks, mutta tarkista onko sulle oikea paikka Tyksin uusi rakennus, johon kävelee sen 5min vaiko vanha puoli, jolloin jatkat siitä vielä toiset 5min ohikulkutien ylitse.
Vierailija kirjoitti:
Olen tulossa Helsingistä eikä Turku ole tuttu paikka suunnistaa mutta uskon, että löydän jos kävelymatka ei ole pitkä, muuten otan pysäkiltä taksin. Pitää päästä sinne äkkiä hätätapauksen vuoksi.
Helsingistä tulee kaks linjaa, joista toinen pysähtyy yliopiston pysäkillä. F1 menee Karibiaan. F8 linja-autoasemalle ja pysähtyy myös siinä yliopiston pysäkillä ihan tyksin lähellä. F8 pysähtyy myös keskustassa.
Google maps tmv. olisi tuonkin kertonut. Ja auttaa muuten perilläkin, kun voi sen avulla navigoida.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai enää ole caribian pysäkkiä? Ei ainakaan Tampereen suuntaan ollut
On caribian pysäkki.
Miksi, siis MIKSI että käytä Googlea?
Ei se VOI olla noin vaikeaa.
Antakaa ap:n kysellä. Joskus huolten painaessa ei pysty toimimaan ihan rationaalisesti.
5min tyksiin, ihan siinä kadun toisella puolella. 20min linja-autoasemalta.