Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatelkaa, mikäli naisilta alettaisiin lypsämään maitoa elintarviketeollisuuden käyttöön ja myyntiin

Vierailija
15.07.2017 |

Sitten voitaisiin pitää jotain Miss Milk -kisoja, joissa voittajaksi julistettaisiin kaikkein tuotteliaimmin maitoa tuottaneet tissit. Voiton saaneita tissejä tottakai esiteltäisiin lehdistössä ym. ihan mielettömyyksiin asti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla suuressa hullussa maailmassa markkinoita onkin ja maksetaan enemmän kuin se n. 17-20 € litralta mikä täällä maksetaan äidinmaidonluovuttajille.

Itse luovutin koska maitoa tuli tuplasti siihen nähden mitä oma vauva tarvitsi.

Vierailija
2/9 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samoin voitaisiin palkita paras siementäjä ja esitellä voittoisaa työkalua lehdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli luovutukseen puoli litraa päivässä sen lisäksi, että oma vauva oli täysimetyksellä :). Pärjäisinköhän hyvin noissa kisoissa. Tosin näitä mun riippareita en välittäs lehdissä esitellä :D.

Vierailija
4/9 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Top top top, nyt on joku katsonut liikaa Fury Roadia.

Vierailija
5/9 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli luovutukseen puoli litraa päivässä sen lisäksi, että oma vauva oli täysimetyksellä :). Pärjäisinköhän hyvin noissa kisoissa. Tosin näitä mun riippareita en välittäs lehdissä esitellä :D.

Heh, mullakin on ihan kaameat ajokoiran korvat nykyisin, mutta silloin lypsyaikana koko ja muhkeus oli ihan järjetön. Imetyksen loputtua tisseille kävi kuin tyhjenneelle ilmapallolle ;)

Vierailija
6/9 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijat navettaan lypsylle, hihii hihi!!

Vierailija
7/9 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olisihan se luonnollisempaa juoda ihmisen maitoa kuin lehmän tai vuohen omalle poikaselle tarkoitettua maitoa. Tässähän olisi sitä Sipilän tarkoittamaa monitahoista työuraakin. Sairaanhoitaja, ope tai srcrum master voisi sitten hankkia lisätuloja maidontuotannosta.

Vierailija
8/9 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja poikavauvat kyljyksiksi.

Vierailija
9/9 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei tarvita kuin muutama hyvätasoinen siitossonni, jonka siittiöt keinosiementäjä siirtää. Muita miehiä ei tarvita. Niin ja tietysti vauvat otetaan äideiltä heti pois, jotta maitoa riittää pakattavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi