Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita naisia, jotka viihtyy sinkkuna?

Vierailija
15.07.2017 |

Kokemusta parisuhteesta on ja ei enää halua sellaiseen. Oma vapaus, omat valinnat = hyvä elämä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti sinkkuus on parempi kuin huono kumppani myös miehelle? :)

Vierailija
2/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Täällä oli aamupvällä ketju sinkkujen pakkopariuttamisesta ja suhdekyselyistä. Etsin sitä, törmäsin tähän ja halusin nostaa.

Olen itse onnellinen sinkku, tosin silmät avoimina katselen sopivaa kumppaniehdokasta. Ellei sellaista tule, olen ilman. Toistaiseksi kiinnostavat, potentiaaliset ehdokkaat ovat olleet vähissä. "Rimaa" en laske, koska en halua epätoivoisesti suhteeseen kenen kanssa tahansa. En myöskään etsi "syitä" sinkkuuteeni omasta itsestäsi = miksi en kelpaa. Sillä siitä ei ole kyse, että en kelpaisi (kenellekään), vaan siitä, että en kelpuuta ketä tahansa vain siksi, että olisin parisuhteessa. Viihdyn kyllä sinkkuna.

Tätä on osan pariutuneiden ystävien vaikea ymmärtää. Siitäkin huolimatta, että joudun samaan syssyyn kuuntelemaan tilitystä onnettomasta parisuhteesta. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti parempi yksin kuin huonossa suhteessa. 

Vierailija
4/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi onnellinen itsekseni! En usko, että alan enää parisuhteeseen.

Vierailija
5/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös todella onnellinen yksin! Oon nähnyt esim. Tinderin kautta miehiä ja kukaan niistä ei nappaa. Oon mieluummin yksin niin kauan kunnes vastaan tulee mies, joka oikeesti kolahtaa.

Hauskaa kuunnella kavereiden valitusta huonoista parisuhteista. Sanon joka kerta, että erotkaa nyt oikeesti, ei tossa oo mitään järkeä. Vastaus kerta toisensa perään: "mutta kun en halua olla yksin, en kuitenkaan löydä uutta tilalle". Niin no ehkä kannattais myös opetella olemaan ihan itekseenkin.

Vierailija
6/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että jaksan enää parisuhdetta. Minulla on menneisyydessä niin paljon ongelmia, jotka aina heijastuvat suhteeseen. Siitäkin huolimatta, että olen yrittänyt päästä niistä eroon. Mustasukkaisuutta, menettämisen pelkoa ja ahdistusta. Ei mun pää kestä parisuhteita ja olen paljon onnellisempi ilman. En myöskään halua, että kukaan joutuu katselemaan mun kamalaa käytöstä. Vaati kyllä paljon myöntää tämä, mutta vihdoin ja viimein sen tein. Nyt olen ihan tyytyväinen. :)

Vierailija
7/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen nykyiseen olotilaani. Pitkän avioliiton jälkeen olen ollut yksin lukuunottamatta paria seurustelua. Jälkimmäinen oli niin ahdistava ajastaan, kun muuta ei olisi saanut olla kuin parisuhde ja aina olisi pitänyt olla miehessä kiinni tai sitten syyllisti, kun en halunnut olla lähellä. Piti lopulta olla itselleni rehellinen, että tätä en ainakaan halua.

Juurikin tuon kokemuksen kautta olen erittäin hyvilläni sinkkuudestani. 

Vierailija
8/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa halua enkä ala enää parisuhteeseen.

Olen ollut nyt jonkin aikaa sinkkuna ja tullut liian mukavuudenhaluiseksi alkamaan taas siihen vääntöön. Miksi turhaan? 

Oma tupa oma lupa ja vaaaaapaaaaauuuuss!!

Vierailija
9/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta erityisen hyvistä parisuhteista, eivätkä ystävieni/tuttujenikaan parisuhteet ole sellaisia ettenkö mieluummin olisi yksin. Joten en tiedä onko hyviä parisuhteita edes olemassa (ei siis mitään prinsessahattaraunelmia mutta jotain muuta kuin tähän asti törmännyt) vai onko kaikkien vain valittava joko yksinolo tai vähintäänkin epätyydyttävä parisuhde, kun yksinolo käy sietämättömäksi ja haluaa perheen. Blogeissa ym toki löytyy täydellisiä parisuhteita siellä white on white lokki- kodissa.

Vierailija
10/14 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes osaa olla parisuhteessa.

Tuntuu ettei saa hengitettyä!

Vierailija
11/14 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin kyllä mielelläni elämääni sellaisen miehen, jonka kanssa voisin viettää viikonloppuja ja reissailla. Saisin säännöllistä seksiäkin. Mutta arkeen saati saman katon alle? Ei enää koskaan. Haluan vain ne rusinat pullasta.

Vierailija
12/14 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö näinkin itsestäänselvästä asiasta ketju tehdä? Tottakai kaikki naiset viihtyy mainiosti sinkkuna.

Vierailija
13/14 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ottaisin kyllä mielelläni elämääni sellaisen miehen, jonka kanssa voisin viettää viikonloppuja ja reissailla. Saisin säännöllistä seksiäkin. Mutta arkeen saati saman katon alle? Ei enää koskaan. Haluan vain ne rusinat pullasta.

Ja mä kyllä mielelläni kokeilisin saman katon alla asumista, mutten seksiä.

Ja sen takia en ole suhteeseen päässyt.

😕

Vierailija
14/14 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku viikosta oli ihan uutisissa, että ihmiset mielummin erakoituu kuin menee parisuhteeseen.