Mikä on 50+ naisen kaunein/karmivin hiustenväri?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
No ehkä shokkivioletti tai pinkki raita etuhiukisssa
Tästä tulee mieleen sellainen terassilla istuva, röökaava, kaljotteleva äänekäs lähihoitaja
Mun mielestä ruskea on aina kaunis hiusväri, niin miehellä kuin naisella ja kaiken ikäisillä. Semmoinen suklaanruskea <3
Toimii AINA!
Karmivin on blondattu valkoinen tai keltainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulee mieleen sellainen terassilla istuva, röökaava, kaljotteleva äänekäs lähihoitaja
Säälittävä ihminen haukkuu lähihoitajia.
"Räväkkä" punainen sopii todella harvalle ja on useimmiten tyylitön. Kauneinta en pysty sanomaan, maantienväriset harmailla ja kampaajan tekemillä raidoilla on mulle oikein passeli =)
Värjätyt mustat ja punaset sekä valkaistut on karmeimmat. Parhaimmat on omaa sävyä lähellä olevat tai kauniisti raidoitetut. Ja kyllä ihan oma värikin voi olla kaunis harmaine kaikkineen, kunhan tukka on hyvin hoidettu ja sopivan mallinen.
Kaunein omavärinen, voi olla hopealankojakin jo, rumin joku punertava joka laitettu niin että päälaen ihokin punottaa. Yleensä kaikki ylivärjätyt rumia kaikki.
Shokkivärit, liian valkoinen tukka tai ihan musta tukka. Tosin muutamia poikkeuksia on esim mummollani oli musta tukka ja hänelle se sopi. :D
Ruskea (vaaleanruskea, suklaanruskea, tummanruskea, punaruskea) sekä luonnonvaalea ovat kauneimmat hiusvärit iästä ja sukupuolesta riippumatta.
Riippuu ihan ihmisen omasta värityksestä. Mutta koska mulle ei käy mitkään lämpimät sävyt, niin tietysti ne ovat rumat. Ja koska mulle käy valkoinen lilalla raidalla, punainen/musta/turkoosi/kylmä ruskea/ niin ne on hyvät värit.
Hirveen vakavasti otetaan joku hiusten väri; mä tykkään leikitellä oman väritykseni kanssa.