Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on 50+ naisen kaunein/karmivin hiustenväri?

Vierailija
15.07.2017 |

Ja kertooko se naisen elämäntavoista, tuleeko mitään mieleen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä shokkivioletti tai pinkki raita etuhiukisssa

Vierailija
2/11 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulee mieleen sellainen terassilla istuva, röökaava, kaljotteleva äänekäs lähihoitaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ruskea on aina kaunis hiusväri, niin miehellä kuin naisella ja kaiken ikäisillä. Semmoinen suklaanruskea <3

Toimii AINA!

Karmivin on blondattu valkoinen tai keltainen.

Vierailija
4/11 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulee mieleen sellainen terassilla istuva, röökaava, kaljotteleva äänekäs lähihoitaja

Säälittävä ihminen haukkuu lähihoitajia.

Vierailija
5/11 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Räväkkä" punainen sopii todella harvalle ja on useimmiten tyylitön. Kauneinta en pysty sanomaan, maantienväriset harmailla ja kampaajan tekemillä raidoilla on mulle oikein passeli =)

Vierailija
6/11 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjätyt mustat ja punaset sekä valkaistut on karmeimmat. Parhaimmat on omaa sävyä lähellä olevat tai kauniisti raidoitetut. Ja kyllä ihan oma värikin voi olla kaunis harmaine kaikkineen, kunhan tukka on hyvin hoidettu ja sopivan mallinen.

Vierailija
7/11 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Violetinruskea, "tumma mahonki" on karmea 😲

Vierailija
8/11 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunein omavärinen, voi olla hopealankojakin jo,  rumin joku punertava joka laitettu niin että päälaen ihokin punottaa. Yleensä kaikki ylivärjätyt rumia kaikki.

Vierailija
9/11 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shokkivärit, liian valkoinen tukka tai ihan musta tukka. Tosin muutamia poikkeuksia on esim mummollani oli musta tukka ja hänelle se sopi. :D

Vierailija
10/11 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea (vaaleanruskea, suklaanruskea, tummanruskea, punaruskea) sekä luonnonvaalea ovat kauneimmat hiusvärit iästä ja sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
11/11 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan ihmisen omasta värityksestä. Mutta koska mulle ei käy mitkään lämpimät sävyt, niin tietysti ne ovat rumat. Ja koska mulle käy valkoinen lilalla raidalla, punainen/musta/turkoosi/kylmä ruskea/ niin ne on hyvät värit.

Hirveen vakavasti otetaan joku hiusten väri; mä tykkään leikitellä oman väritykseni kanssa.