Joku idiootti parkkeerasi eilen mun maksamaan parkkiin
Soitin pysäköinninvalvontaan, valvoja lupasi tulla kirjoittamaan sakot. Kun lähdin klo 10 kotoa, auto oli vielä parkissa eikä sakkolappua näkynyt. Pitäisikö mun soittaa takaisin sinne, jos auto on töiden jälkeen vielä mun parkissa?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitin pysäköinninvalvontaan, valvoja lupasi tulla kirjoittamaan sakot. Kun lähdin klo 10 kotoa, auto oli vielä parkissa eikä sakkolappua näkynyt. Pitäisikö mun soittaa takaisin sinne, jos auto on töiden jälkeen vielä mun parkissa?
Laita köysi kiinni ja hinaa keskelle risteystä. Tai ala purkamaan sitä osiksi. Voit toki laittaa sen myös myyntiin. Ilmeisesti se on sinulle annettu lahjaksi, kun paikallesi on laitettu.
😂😂😂
Asuin vuosia taloyhtiössä, jossa oli Nokian konttori ihan lähellä . Nämä parkkipaikat olivat siis kerrostalon edessä, eli selkeästi jokainen tajusi ne on yksityisiä parkkipaikkoja.
Nokialaiset ajoivat niin hyvin paikoille, että keksittiin aivan mielettömän hyvä juttu.
Yksi eläkeläinen hommasi jostain sellaisen nosturin ja betoniporsaita.
Tiesi kaikkien autot ja kun vieras auto tuli, nosturilla vei possun taakse, laittoi lapun tuulilasiin ja siihen kellonajan , milloin possu tuotiin ja hinnasto,
Minimimaksu oli 50 e.
Possuja oli aluksi 3, mutta sitten piti hommaa lisää, kun 35 autopaikan parkkipaikkaan ne eivät riittäneet.
Mummolla oli tosi hyvä business siinä. Ja monet autoilijat olivat ihan vakioita, tulivat suoraan automaatin kautta.
Laita köysi kiinni ja hinaa keskelle risteystä. Tai ala purkamaan sitä osiksi. Voit toki laittaa sen myös myyntiin. Ilmeisesti se on sinulle annettu lahjaksi, kun paikallesi on laitettu.