Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin varattuna käyttää seksichattia?

Vierailija
13.07.2017 |

Onko väärin seksichattailla muiden kanssa, jos oma mies torjuu usein ja koen että en saa tarpeeksi ja hyvää seksiä? Haluaisin harrastaa seksiä myös toisen ihmisen kanssa, en vain itsekseni. Haluaisin siis jotain vastavuoroisuutta edes henkisellä tasolla. Olen yrittänyt herättää miehen kiinnostusta puhumalla eri tavoista harrastaa seksiä, vinkkaamalla kirjoista jotain juttuja, käyttämällä asuja ja muuta. Vastaus on lähinnä tyyliin, että kyllähän sitä jotain vois joskus koittaa tai että oot kulta (ja jutut jäävät siihen). Ei mitään omaa aktiivisuutta. Koen että yritän väkisin tuputtaa miehelle seksiä, josta minä aina vain haaveilen ja jonka koen perustarpeeksi. Turhauttavaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä tapahdu fyysistä kontaktia, eli ei

Vierailija
2/5 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se väärin. Mutta miehesikin tekee väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se väärin. Mutta miehesikin tekee väärin.

eli lopputulos on oikein

Vierailija
4/5 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei siinä tapahdu fyysistä kontaktia, eli ei

Mikä vika fyysisyydessä?

Vierailija
5/5 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epäilen, et mun mies käy chatissa. Loukkaa todella paljon, varsinkin kun seksiä olisi tarjolla ihan oman vaimon kanssa milloin tahansa. Mutta miestä ei kiinnosta.

Kun löysin vahingossa viitteitä tuosta chattailystä, mies sai ihan uskomattoman raivokohtauksen. Olen kai edelleen jossain shokkitilassa ja yritä asiaa jotenkin jäsentää omassa päässäni.

Tiedän, että nykyinen ulkomuotoni ei miestä kauheasti miellytä, mutta teen asialle koko ajan jotain. Kummasti on vaikeaa löytää motivaatiota, kun sain tietää mitä mies on puuhaillut. Ajattelen, ettei se kyllä oikeuta tuollaiseen vaikka olisikin tyytymätön vaimon ulkonäköön. Itse en voisi tehdä tuollaista. Tai sitten suurentelen asiaa ja pitäisi olla vaan tyytyväinen, että ei ole pettänyt ja ylipäänsä on mun kanssa vielä.