Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua kohdeltu epäoikeudenmukaisesti esim. sosiaalitoimessa, sairaalassa,

Vierailija
13.07.2017 |

työpaikalla jne. Miten selvisit?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä lastenlääkärillä kohtelu oli ala arvoista. Lääkäri ei suostunut puhumaan minulle ja lasta käsitteli kuin esinettä. Tutkimustulokset tuli vain postissa, eli paperi jossa oli läjä numeroita eikä mittä selitystä mitä ne tarkoittaa. Koitin soittaa ja googlettaa enkä saanut vastausta. Menin tulosten kanssa julkiselle puolelle ja siellä hoitaja heti otti selvää mitä ne tarkoittaa.

Siihen loppui vakuutuksen maksaminen enkä ikinä ole yksityiselle mennyt. Kunnalisella puolella lapseni on aina saanut hyvää ja välittävää palvelua.

Sanotaan nyt vielä että kyseessä on sairaus jonka takia ollaan saatu käydä vähintään pari kertaa vuodessa sairaalassa. Vakuutusmaksu olisi kalliimpi kuin ne harvat lääkäri- ja lääkekulut

Vierailija
2/7 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kohdeltu epäoikeudenmukaisesti ihan missä tahansa? Ehkä olisi syytä hieman rajata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tkn hoitaja sanoi suoraan että koska olen ylipainoinen,alkoholisti ja tupakoin että ihan sama vaikka kuolisin koska olin itse aiheuttanut tilanteeni.

Eikä ollut halukas minua hoitamaan.

Vierailija
4/7 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ka

Vierailija
5/7 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, verotuksessa. Uussuomalainen saa ja mää maksan. Ei oo reilua eikä tasapuolista.

Vierailija
6/7 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä saan hyvää palvelua, mutta muutama poikkeus vahvistaa säännön.

Aikoinaan hain toimeentulotukea, kun ei tilistä jäänyt laskujen maksun jälkeen yhtään käyttörahaa. Sosiaalityöntekijä kysyi, pitääkö minun mielestäni jäädä käyttörahaa, että äiti pääsee "lentämään". Ei myöntänyt, josta sisuunnuin ja elin lapseni kanssa  "rahattomana" 10 vuotta ja käymättä missään muualla kuin töissä. Sitten lähdin opiskelemaan ja alkoi vielä köyhemmät yli kaksi vuotta. Sain valmistumisen jälkeen vihdoin kokoaikaisen työpaikan ja pääsin normaalipienipalkka-ansioille.

Verotoimistossa virkailija hakkasi lomakkeen alaosaa silmieni edessä ja sanoi siinä olevan mustaa valkoisella, millä perustein matkakulut lasketaan. Minun ei kuulemma hyödyttänyt hakea alennusta veroprosenttiin, koska ajoin omalla autolla toiseen kaupunkiin töihin julkisten sijasta (julkisilla en olisi ehtinyt aamuvuoroon ja iltavuoron jälkeen olisin ollut kotona vasta vähän vaille puolen yön). Jätin hakematta ja sain aikanaan veronpalautusta  n, 1000 euroa)

Hammashoitolassa sattui sekä hoitaja että hammaslääkäri olemaan äidinkieleltään ei-suomalaisia. Kommunikaatio-ongelmien takia väliaikainen paikkani jäi vaihtamatta pysyvään, koska he eivät ymmärtäneet, miksi olin yleensä ottaen tullut. He olivat paikan laittaneet toista kuukautta aiemmin ja silloin oli puhe, että sen korjaamiseksi pitää tilata uusi aika. "MITÄ SINULLE TEHDÄÄN!..EI OLE VÄLIAIKAINEN PAIKKA! MITÄ SINÄ HALUAT ETTÄ SINULLE TEHDÄÄN", huusi hammashoitaja ja nuori lääkäri katsoi vierestä silmät selällään. Yritettyäni tuloksetta selittää, että he olivat sen itse laittaneet, pyysin sitten hiomaan heidän Draculan hampaaksi tekemänsä etuhampaan tasaisemmaksi. Lienee turha mainita, että vaihdoin tämän jälkeen kunnalliselta yksityiselle.

Vierailija
7/7 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi tuo sossukokemus!