Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko koskaan tarpeeksi unta?

Vierailija
11.07.2017 |

Itse olen elänyt varmaan viimeiset 10vuotta puoleksi unessa. Nukun ihan liian vähän ja menen aina klo 12 jälkeen nukkumaan. Monelta te meette?

Kauheeta huomata väsymys pelottavissa tilanteissa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Olen vuorotyöläinen ja itselleni on oma terveys niin tärkeä että pitää nukkua riittävästi.

Ajan pirteästi reilun puolen tunnin työmatkan.

Jos joutuu vaaraan niin tuo on joko itseoikeutetusti koska unta liian vähän tai sinulle ei sovi työ jota teet. Ehkä kuntosi on huono?

Vierailija
2/6 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei tule vaan mentyä ajoissa nukkumaan koska on muka niin "kiire"

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, miksen saisi? Nukun joka yö 7-8 tuntia, se on mulle just sopiva määrä.

Vierailija
4/6 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on selässä vikaa ja pystyn nukkumaan vain puoli-istuvassa asennossa ja lyhyitä aikoja oikealla kyljellä.

Jos otan Panacodin tai alkoholia tilanne on parempi, mutta unen laatu kärsii. En ole nukkunut kunnolla melkein 10 vuoteen enkä muista enää miltä sellainen tuntuu. Olen tottunut tähän enkä välttämättä huomaa väsymystä enää. Joskus kuitenkin muistan miltä tuntui ennen kuin tämä ongelma alkoi ja se tuntuu pahalta. Olen vain puolet siitä mitä olin ja tämä jatkuva kipu sortaa mieltä.

Vierailija
5/6 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvassa univelassa täälläkin porskutetaan. Nukun 5-6 tuntia yössä arkisin, se on aivan liian vähän. Viikonloppuisin nukun joskus jopa 9 tuntia mutta eipä se paikkaa kunnolla.

Mulla kello soi arkisin viideltä eli pitäisi mennä iltaisin ennen kymmentä nukkumaan mutta harvoin tulee mentyä niin aikaisin. Eli ihan oma moka täälläkin.

Onneksi kohta alkaa kesäloma niin saan ehkä univelan tasattua.

Vierailija
6/6 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, lähes joka yö. En herää kellonsoittoon kuin pakon edessä. Ja kyllä, olen töissäkäyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi